YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

PRATİK BÖREK

PRATİK BÖREK
Selamlar arkadaşlar bu gün belkide hepimizin bildiği börekle geldim.Ani gelen misafirler için önceden yapıp dondurucuya atabilirsiniz.
Hazır yufka tezgaha yayılır,kenarlarından üç-dört parmak içe kıvrılır kare elde edilir.Kuru yer kalmıcak şekilde fırçayla su ve sıvıyağ karışımdan sürülür.İstenen iç benim tercihim her zaman için çökelektir,yufkanın kenarına yayılır.
Gevşek olmayan rulo yapılır,yufkanın ortasına gelince bıçakla yufka kesilir.Tekrar kesilen kenara iç konur yine rulo yapılır ikiye veye üçe bölünür tepsiye dizilir.
Üzerine yağ,yoğurt ve yumurta sarısı karışımından sürülür ısıtılmış fırında pişirilir.
Buradaki böreklerimde eğer sigara böreği şeklinden sıkıldıysanız benim gibi böreklerinizi muska şeklinde sarıp kızartabilirsiniz.
Böreklerimi P.D.Ç.S.E 60 gönderiyor arkadaşıma kolaylıklar diliyorum.



7 yorum:

  1. Canım; Böreklerin çok hoş olmuş,ellerine sağlık,sevgi ile öpüyorum....

    YanıtlaSil
  2. Olsa da yesem şu böreklerden. Zaten kahvaltı yapmadım, baktıkça acıkıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık, pratik ve nefis bir börek tarifi. Afiyetler olsun.
    Sevgile.

    YanıtlaSil
  4. Sevgiyle yapilan hersey lezzetli oluyor... Cok ozellere kacmaya gerek yok. Zahmet verip yapmaniz kafi :) Elinize saglik.. afiyet ola. slmlar medinem

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkürediyorum, börek de pasta da çok güzel görünüyor, ellerine sağlık, güzel bir hafta dilerim sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. hanife arkadaşım börekler çok nefis ellerine sağlık
    ayrıca sayfamda annem için bıraktığın yoruma teşekkür ederim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık canım
    pratik ve lezzetli bir börek...
    Çalışanlar için güzel bir alternatif.
    Sevgiler......

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler