YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

UN KURABİYES

UN KURABİYESİ
Selamlar arkadaşlar ülkemizin başında bu kadar üzücü olaylar varken tarif yazmak zor ,bende bloğumu güncellemek adına kurabiye tarifi vereyim dedim.
Kurabiye tarifi benimde çok sık yaptığım bir tarif ,ama bu sefer biraz farklı bir tarif., mintinin mutfağından alıp yaptım.Ben ölçülerde biraz değişiklik yaparak hazırladım ve kabartma tozu ekledim.
Kurabiyelerimi değişik şekillerde yaptım.Şimdi sıra tarifte.
1 paket margarin
1kahve fincanı sıvıyağ
6 yemek kaşığı pudra şekeri
3 yemek kağığı nişasta
Çay kaşığının ucuyla kabatma tozu
Malzemelerle kurabiye hamuru yaptım.Değişik şekiller vererek hazırlayıp,ısıtılmış fırında pişirdim.İlk sıcaklığı çıkınca pudra şekeri ekledim.

Kurabiyelerimi P.D.Ç.S.E 60 gönderiyor arkadaşıma kolaylıklar dilerim.


4 yorum:

  1. Bayilirim un kurabiyesine. Harika görünüyorlar, ellerine saglik Hanife'cim.

    YanıtlaSil
  2. canım ellerine sağlık çok teşekkürler.kurabiyelerin harika olmuş,çayın yanında güzel giderlerdi,alıyorum ben bunları:)
    şimdi yayındalar canım.gene beklerim.sevgiler selamlar

    YanıtlaSil
  3. Ne harika görünüyor böyle kurabiyeler. Olsa da bir fincan çayla yesem. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Ben de un kurabiyesi yaptım, beslenme çantasına eşlik ediyorlar...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler