YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

DAMLA ÇİKOLATALI KEK


DAMLA ÇİKOLATALI KEK
Selamlar arkadaşlar cümlenizin cuması bugünden mübarek olsun.Mutfağa girip iş yapmaya başlıyorum Allahın izniyle.
İlk olarak kek yaptım,yumuşacık nefis bir kek oldu.Şimdi sıra malzemelerde.
3 yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı süt
yarım su bardağı sıvıyağ
1 paket kabartma tozu
2 su bardağı un
1 yemek kaşığı dolusu yoğurt
bir avuç damla çikolata
Yumurta ve şekeri uzun bir süre çırptım.Mikseri düşük devire aldım,sütü ,sıvıyağı ve yoğurdu ilave ettim.Karıştırmaya devam ederken unu ve kabartma tozunu ilave ettim çok fazla çırpmadan un karıştığı zaman çırpmayı bıraktım.Çikolatayıda ilave edip yağlanmış kalıba boşalttım.
Isıtılmış fırında pişirdim.




15 yorum:

  1. Elinize sağlık çok leziz görünüyo...

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık nefis görünüyor, sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. merhabalar arkadaşım ilk olarak sana geçmiş olsun demek istiyorum.blogspota yeni yeni ısınıyorum,daha evvel blogcuda yazıyordum.bu nedenle ameliyatından haberdar olmadım.büyük geçmiş olsun.senin de dediğin gibi herişin başı sağlık.kekin lezzetli görünüyor.ellerine sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık,geçmiş olsun bu arada çok çok...

    Berat kandilin mübarek duaların kabul olsun....

    YanıtlaSil
  6. berat kandiliniz mübarek olsun....

    YanıtlaSil
  7. Canım,
    Berat kandilini kutlar, hayırlara vesile olmasını dilerim.
    Kekte nefis görünüyor, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Canım
    hayırlı kandiller dilerim dualarının kabul olması dileklerimle sağlıcakla kal.
    Kek neis görünüyor ellerine sağlık canım afiyetler olsun...

    YanıtlaSil
  9. Merhaba canım.Kardeşliğin daimi olduğu,sevgilerin birleştiği, dostlukların hiç bitmediği,belki durgun,belki yorgun,yine de mutlu,yine de sevgi dolu nice kandillere.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Kandilin mubarek olsun canim...
    Bu gece dualarda bulusmak umidiyle...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Çok teşkr ederim sizinde kandiliniz mubarek olsun..kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  12. eline sağlık canım afiyet olsun:)kandilin mübarek olsun...

    YanıtlaSil
  13. eline sağlık canım afiyet olsun ...kandilin mübarek olsun...

    YanıtlaSil
  14. Selamün aleyküm hanife kardeşim.Kulun Rabbine yakın olduğu gecelerin en önemlisi?Berat gecesinde Kendisine dua edenleri geri çevirmeyen, günahları bağışlayan, her şeyi bilen, gören ve duyan Yüce Allah tüm dualarımızı kabul etsin.

    YanıtlaSil
  15. hanife ablacığım ellerine sağlık..

    sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler