YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN
BİR AN ÖNCE KIŞ GELSİN VE
YEMEKTEYİZ
Selamlar arkadaşlar sağlıklı ,mutlu ve serin bir hafta sonu dilerim.Son 130 yılın en yüksek sıcaklığıymış bu yaşadağımız günler,inanın kışı çok özledim Allahım yardım etsin hepimize.
Sevgili fatoş arkadaşım yemekteyiz mimiyle mimlemiş beni,nekahat döneminde olduğum için mutfağa girmeye gözüm almadı bu yüzden netten alıntı yaparak masamı hazırladım.
Şöyle sade bir masa..

Sıra menüde
Mercimek çorbası
Yoğurtlu soslu karışık kızartma ve peynirli börek
Sebzeli et güveç ,salata
Tel şehriyeli pilav
Midye tatlısı
Yemekler misafire göre değilde kendi damak tadıma göre yaptım,canım çekti şimdi benden bu kadar bereketli ramazan sofralarında görüşmek dileğiyle



8 yorum:

  1. bembeyaz harika bir sofra ve menü nefiss ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Daha ne olsun bence çok güzel menü masanda çok güzel ve sade benden sana 10. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. nefis bir masa ve süper lezzetler ellerine sağlık canım sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ablişimmm kimse özel sofra kurmatı tüm masaları netten aldık hepimiz en azından bendekiler ve bende:))masanda şık yemeklerde nefis kızartma yazısı bile canım çektirdi not alimde menuyu ramazanda bi iftar agırlarım valla yemek yapmak kolayda menu zor işte puanım 10 ay blogda bile zor bu yarışma :))

    YanıtlaSil
  5. ooo zevk harika menü ise süper eline sağlık

    YanıtlaSil
  6. hanife abla çok geçmiş olsun allahım acil şifalar versin
    masan çok güzel şimdiden hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
  7. Bembeyaz yağan bir karın, ne yaşanmışsa yaşansın, geçmişin tüm hatalarını örttüğü gibi Ramazan ayının da senin tüm hatalarını örterek hayırlı yeni bir gelecek umut dolu yeni bir baslangıca vesile olmasını dilerim .Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Hobidünyam woman forum adına;
    http://edacroche.blogspot.com/
    http://papatya68.blogspot.com/
    tarafından hazırlanmış olan; hobidünyam yemek etkinliğinin "5."si olan" sahur lezzetleri" etkinliğinin ev sahibeliğini,

    20 AĞUSTOS 2010 - 5 EYLÜL 2010

    tarihleri arasında mintininmutfagi.blogspot.com adresimde mintinin mutfağı olarak ben yapıyorum ve muhteşem lezzetlerinizle sizleri,kendi mutfağımda ağırlamak istiyorum.

    ***yapmanız gereken şey dilediğiniz çeşitte lezzetler hazırlayıp,kendi bloğunuzda yayınlamak ve benim bloğuma yorum bırakarak haber vermek olacak.hazır olduğunu bildirdiğiniz tariflerinizi,ben bloğunuza gelip kopyalayıp kendi bloğuma ekleyerek linkinizle birlikte yayınlayacağım.hadi herkes mübarek ayın güzelliğiyle,sahurunda hazırladığı şık tarifleri bana bildirsin.
    Bu davetiyeyi ulaştırabildiğim,ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir.davetiyeyi ulaştıramadığım aradaşlarım lütfen şimdiden kusuruma bakmasınlar...

    Not: blog sahibi olmayanlar da bu etkinliğe katılabilirler.hazırladığınız sahur tariflerini,resmiyle birlikte isminizi de yazarak (pepito_life@hotmail.com) adresime yollayın,ben de yayınlayayım:)

    LEZZETLİ PAYLAŞIMLARDA BULUŞMAK DİLEĞİYLE...TARİFLERİNİZİ BEKLİYORUM...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler