YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

GÜL BÖREĞİ

GÜL BÖREĞİ
VE
HAYIRLI RAMAZANLAR
Selamlar arkadaşlar hepinizin ramazanı mübarek olsun,Rabbim tutulan oruçları yapılan duaları kabul etsin.
Sahur sofralarımız için pratik yumuşacık bir lezzet ,tarifimi etkinlik için gelibolu arkadaşıma gönderiyorum.Şimdi sıra böreğimizde,
3 tane yufka
1 tas sıvıyağ ve su karışımı
2 kaşık yoğurt
1 yumurta sarısı
istenen iç malzeme (ben kıyma ve çökelek kullandım)
Yufkamızın bir tanesini tezgaha yaydım ,fırçayla yağ ve su karışımdan sürdüm,dörde böldüm kavrulmuş kıymadan yufkanın uç kısmına yaydım.
Sigara böreği gibi sardım,kendi etrafında doladım ,diğer yufkalarıda aynı şekilde yaptım tepsiye dizdim.
Bir kasede yumurta sarısı,yoğurt,biraz sıvıyağ karıştırdım fırçayla böreklerin üzerine sürdüm çörekotu serptim 4-5 saat buzdolabında beklettim ısıtılmış fırında pişirdim.
Sahur için yumuşacık börekler oldular,yanında demli bir çay benden bu kadar hayırlı mübarek ramazanlar cümlemize..



11 yorum:

  1. Ellerine sağlık Hanifeciğim.Böreğin çok nefis görünüyor.Çörekotunu çok severim böreklere ayrı bir lezzet katıyor.Sevgilerimle Hayırlı Ramazanlar...

    YanıtlaSil
  2. Ohh mis gibi olmuş börekler.Tam sahurluk :) ellerinize sağlık..Size de hayırlı Ramazanlar..

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş Ellerinize sağlık.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  4. ellerine saglik canim cok guzel gorunuyor
    tam sahur icin guzel bi tarif
    Hayirli Ramazanlar

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık yumuşacık gül böreği yanındada çay daha ne olsun:)

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı Ramazanlar Hanife komşum.

    YanıtlaSil
  7. hayırlı ramazanlar

    çok güzel görünüyor böreğin eline sağlık

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık canım.börek ve çay harika görünüyor.şimdi yayınladım.gene beklerim.selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık nefissss!!!!Hadi al börekleri de gel çaylar benden :)))

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık hanife ablam.süper bir lezzet olmuş.sunumun da güzel.hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel görünüyor.
    Hayırlı ramazanlar.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler