YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

MOZAİK PASTA

MOZAİK PASTA
Mutlu ve sağlıklı bir hafta dilerim arkadaşlar......
Şimdi sıra mozaik pastamızda...
Eskiden daha sık yapardım mozaik pastayı yeni tarifler denedikçe birazcık pabucu dama atıldı ,geçenlerde melek arkadaşımızın sitesinde görüp onun tarifiyle yaptım mozaik pastayı.
2 paket küçük parçalara bölünmüş pötibör bisküvi
75 gr eritilmiş margarin
3 yemek kaşığı kakao
1 su bardağı süt
3 yemek kaşığı pudra şekeri.
arzuya göre bitter çikolata
Eriyen margarini ocaktan aldım,çukur bir kaseye döktüm parçaladığım çikolatayı ve kakaoyu ilave ettim çikolata eriyene kadar kaşıkla karıştırdım.Şekeri ve sütü ilave edip karıştırdım.
Parçalara böldüğüm bisküvi kırıklarınıda ekleyip kaşıkla güzelce harmanladım,aliminyu folyo serilmiş tepsiye yaydım folya yardımıyla üçgen şekli verdim.Buzdolabında 2-3 saat dinlerdim ,üzerine eritilmiş çikolata döktüm.
Arkadaşlar şu anda tarifi yazarken minik köstebek pasta yapmak için keki fırına verdim,yanmadan ben gideyim hoşçakalın...



8 yorum:

  1. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  2. ablacığım bu lezzete bayılıyorum.ama yanında mutlaka çay isterim.şekillleri çok güzel ayrıca.eline sağlık...

    YanıtlaSil
  3. hımm çok sevdiğim bir tatlı eline sağlık harika görünüyor

    YanıtlaSil
  4. eskiden öle çok tarifmi bilirdik hep mozaik yaprdıkk çocuklumuzda yani demi annelerimizin yaptıgı en lezetlimizd.. abalm geçmiş olsun ne ameliyatı(( en son kansızlık ve belinde sorun vardı hatırladıgım msn açmıom facedede yoksun özür dilerim gözümden kaçmış baya bi blog açmamıştım bu ara yazıom ama çok üzgünüm vefasızlıgıma((

    YanıtlaSil
  5. Günaydın canım ellerine sağlık bende çok severim mozaik pastasını.Eskiden misafir menüsünde tatlı mozaik pastası olurdu tarifler çoğalınca biraz kenarda kaldı.Unutmadan yemekteyiz yarışması için seni mimledim kolay gelsin.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize saglik.Yorumunuz icin tesekürler yine beklerim.
    Sevgilerle.

    YanıtlaSil
  7. Etkinliğimize buyrun:

    Gönderen:Gelibolu17

    HTTP://PORSELENDEMLİK.BLOGCU.COM

    HTTP://GELİBOLU17.BLOGSPOT.COM

    TARAFINDAN HAZIRLANMIŞ OLAN

    İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ-4-EV SAHİBELİĞİNİ


    11 AĞUSTOS 2010 - 1 EYLÜL 2010

    tarihleri arasında GELİBOLU17/MİDEDENKALBE.BLOGSPOT.COM adresimde
    ben yapacağım.
    her türlü yemek,çorba,tatlı,tuzlu iftar ve sahur için hazırladığınız tarifleri,
    sayfanızda yayınlayıp bana haber verirseniz,sayfamda severek yayınlayacağım...
    şimdiden katılımlarınıza çok teşekkür ediyorum...
    sevgiler

    Not: Gündüz evimde MUKABELE okuttuğum için yolladığınız tariflerinizi yayınlamakta gecikirsem lütfen kusura bakmayın,mümkün olduğunca geciktirmemeye çalışacağım,olabilecek gecikmeler için şimdiden affınıza sığınarak özür dilerim..
    sevgiler,selamlar

    YanıtlaSil
  8. hanife abla mozaik pastan çok güzel görünüyor.ellerine sağlık canım.hamarat ablam benim...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler