YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

SİNBO DÜDÜKLÜ TENCEREDE NOHUT VE PİLAV


SİNBO DÜDÜKLÜ TENCEREDE NOHUT VE PİLAV
Selamlar arkadaşlar ,Sinbo düdüklü tenceremi yeni aldım harika bir icat eğer düdüklü tencere almayı düşünürseniz kesinlikle sinbonun elektrikli düdüklü tenceresini alın derim.
Bugün iftara nohut ve pilav yapmaya niyetlendim,önce nohutu klasik şekilde sinboda pişirdim.Alış verişede gitmem gerekiyordu eve gelmem iftara yakın olucak işte bu anda sinbo tencere çok işime yarıyor.Tencerenin ayrıca zaman ayarı ve sıcak tutma özelliği var .

Saat 6 gibi pilav malzemelerini tencereye koydum alışverişe gittim 7,30da eve döndüm pilav pişmiş yemek saatine kadar sıcak bir şekilde beni bekliyordu ,kısacası ben sinbodan çok memnunum bu kadar övdüm firmadan yüzde falan almıyorum hep diyorum bir şey öğrendiğim zaman paylaşmayı çok seviyorum.

Benden şimdilik bu kadar sevgiler...



9 yorum:

  1. ne güzel harika bişey bu sinbo ozaman sinbo ve sana teşekkürler ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde, güzel tariflerde kullanın. Nohut da nefis görünüyor, afiyet olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Benim de sinbo ekmek makinam var ama henüz pilav pişirmedim uzun zamandan beri denemek istiyordum şimdi sen beni cesaretlendir hadi bakalım en kısa zamanda deniyelim :))
    Canım güzel dileklerin için çok teşekkür ederim.
    Ellerine sağlık sizlere afiyetler olsun..
    Sevgiler......

    YanıtlaSil
  4. bu güne kadar sinbo ile hep mutsuz anılarım oldu ama bu tencerenin methini çok duydum

    YanıtlaSil
  5. Adsız15.6.16

    sinbo düdüklü bendede var çok memnum ama pilavı birtürlü tuturamadım pilavın tarifini verirseniz sevinirim Hanife hanım serap

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serap hanımcım sinbo düdüklü tenceremi uzun zamandır bozuk olduğu için kullanamıyorum..
      Uzun zamandır kullanmadığım için tam olarak hatırlamıyorum yanlış bilgi vermekten sakınırım..
      Artık pilavımı az ölçü yapıcaksam taç türü düdklü tencerede yapıyorum çok kısa zamanda hazır oluyor..

      Sil
  6. Mevlit yapacam emanet aldigim kişi hiç pilav yapmamış bana tarif eder misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuray hanımcım sinbo düdüklü tenceremi uzun zamandır bozuk olduğu için kullanamıyorum..
      Uzun zamandır kullanmadığım için tam olarak hatırlamıyorum yanlış bilgi vermekten sakınırım..

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkürler