YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN VE BAYRAM TATLISI

BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN VE BAYRAM TATLISI
Selamlar arkadaşlar bütün ziyaretçilerimin bayramını kutlar sağlık ,huzur ve mutluluk içinde geçmesini dilerim.
Tatlımın tarifini kayınvalidemden aldım yılllardır yapılan lezzeti yerinde bir tatlı ,bir çok arkadaşım değişik şekillerde yaptığı kalburabastı tatlısı birde bu tarifi deneyin...
Yarım su bardağı süt
1 su bardağı sıvıyağ
1 paket kabartma tozu
iri kıyılmış ceviz
ŞERBETİ İÇİN.
4 su bardağı su
4 su bardağı şeker
1,2 damla limon suyu
Malzemelerle kulak memesinde hamur yaptım ,eğer sert hamur olursa biraz süt ve sıvıyağla hamuru toparlayabilirsiniz.Cevizden büyük parçalar alıp içine ceviz koydum rendenin üzerine biraz bastırdım tepsiye dizip ısıtılmış fırında pişirdim.
Şerbeti hazırladım ilk sıcaklığı çıkınca soğumuş tatlımın üzerine döktüm,dinlendirip misafirlerinize ikram edebilirsiniz
Tatlımı bayram etkinliklerinin ev sahibi nesrin arkadaşıma gönderiyor güzel daveti için teşekkür ediyorum.
Benden şimdilik bu kadar sevgiyle,sağlıkla kalın.



18 yorum:

  1. canım bayramın mübarek olsun.sevdiklerinle mutlu bir bayram geçirmen dileğiyle.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ELLERİNE SAĞLIK CANIM BAYRAMIN MÜBAREK OLSUN SEVGİLER

    YanıtlaSil
  3. Senin de bayramini kutluyor, yanaklarindan öpüyorum arkadasim.... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  4. Sevgi söze dolarsa dua olur, dua Allah'a ulaşırsa nur olur, aynı yolda birleşen dualarımızın nur'a dönüşüp Rabbimize ulaşması dileği ile Bayramın Kutlu Olsun.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Hanifecim bayramini en icten dileklerimle kutlarim canim.Sevdiklerinle birlite saglikli mutlu nice bayramlara..
    Kocaman sevgıler.

    YanıtlaSil
  6. Hanifecim bayramini en icten dileklerimle kutlarim canim.Sevdiklerinle birlite saglikli mutlu nice bayramlara..
    Kocaman sevgıler.

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık,bayramınız mübarek olsun.Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Senin de bayramin kutlu olsun canim. Daha nice güzel bayramlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  9. selam hanife senin ve ailenin bayramin kutlu olsun.daha nice bayramlara,selam ve dua ile sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. ailen ve sevdiklerinle güzel bir bayram geçirmen dileğiyle iyi bayramlar canım:)

    YanıtlaSil
  11. Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, Ramazan Bayramınız kutlu olsun! Mübarek Ramazan Bayramı tüm ulusumuza kutlu olsun. Allah tüm inananlara nice huzurlu, bereketli bayramlar nasip etsin.

    YanıtlaSil
  12. Çok teşkr ederim sizinde bayramınız kutlu olsun kocamn sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. selam Hanifeciğim bayramın mübarek olsun sevdiklerinle en güzel şekilde geçsin muhabbetle:)

    YanıtlaSil
  14. bayramın mubarek olsun ablacım hurmetlerr öptüm

    YanıtlaSil
  15. Canım arkadaşım sevdiklerinle hep beraber sağlıklı,mutlu,huzur dolu nice bayramlara ulaşmanızı dilerim.
    bayramın mübarek olsun..sımsıcak sevgilerimle ..

    YanıtlaSil
  16. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  17. geçmiş bayramın kutlu olsun

    tatlıda harika görünüyor eline sağlık

    sevgilerr

    YanıtlaSil
  18. bayram dönüşü anca fırsat buldum bende senin geçmiş bayramını kutlarım canım tatlın harika sevgiler ...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler