YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

DESENLİ KEK

DESENLİ KEK
Selamlar arkadaşlar bu keki deneyeli uzun bir zaman oldu görüntü olarak hoş ama pek bir zahmetli olsun ben uğraşırım derseniz buyrun tarifim ...
3 yumurta
1 su bardağı şeker
3/4 su bardağı un
1/4 su bardağı nişasta
1 paket kabartma tozu
1,5 yemek kaşığı kakao
1 poşet krem şanti(1 bardak sütle çırpıp dolabta beklettim)
Yumurtanın aklarını bir çimdik tuzla çırptım yarım bardak şekeri ekledim yumurta aklarını kar haline getirdim.
Başka bir kapta yumurta sarılarını iyice çırpıp sıcak sütü ekledim.En son un ,nişasta ve
kabartma tozunu eleyerek ekledim mikserle çırptım.
Yumurta aklarını sarılara ekledim tel çırpıcıyla yavaş yavaş yedirdim.Bu karışımdan bir miktar ayırıp içine kakao biraz süt ekledim biraz koyuca bir hamur elde ettim yağlı kağıt serilmiş tepsiye sıkma torbasıyla desenli şekilde sıktım en son sade hamuru dikkatlice kakaolu hamurun üzerine yaydım.
Isıtılmış fırında pişirdim.Fırından aldım kağıtla birlikte rulo yaptım biraz beklettikten sonra açtım kek soğuyunca şantiyi yaydım rulo yapıp dolabta biraz dinlendirdim,afiyet bal şeker olsun
.



11 yorum:

  1. Ellerinize sağlık çok hoş görünüyor..
    Selam ve sevgi ile

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım.Gerçekten biraz zahmetliymiş ama sonuç mükemmel.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkürederim hanifecim, seninde ellerine sağlık. ben çikolatayla desen verdin sandım. hamurdan ayırıp yapmışsın, bir gün bende deneyeyim bakalım nasıl olcak, iyi geceler dilerim sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Nefis gözüküyor,elinize sağlı..

    YanıtlaSil
  5. Mükemmel olmuş. Benim çok hoşuma gitti ve mutlaka denemeliyim. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. ellerin dert görmesin harikasın hanifecim,hayırlı ve bereketli cumalar dilerim sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Zahmetli ama görüntü harika, ellerinize sağlık. Uygun bir zamanımda ben de denemeye çalışırım. Afiyetler olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. görüntü muhteşemmm eline sağlık arkadaşım

    sevgilerr

    YanıtlaSil
  10. vay vay vay hanife ablam aşmışsın sen kendini.maşallah bu ne şık bir desen.kek değil kilim mübarek.valla 10 puan ablama.çok nefis olmuş.zahmetine değmiş ellerine sağlık ablam.bu arada ben geldim sana geleyim dedim.sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Çok değişik olmuş ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler