YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

CUMHURİYET BAYRAMI VE UN KURABİYESİ


CUMHURİYET BAYRAMI VE
UN KURABİYESİ
Selamlar arkadaşlar öncelikle cumanız mübarek olsun,bu gün hepimizin bildiği gibi cumhuriyet bayramı bütün herkesin bayramı kutlu olsun.
Rabbime şükürler olsunki özgür bir ülkede cennet vatanımızda huzur içinde ezanları dinleyerek bayrağımız altında yaşıyoruz,yüce mevlam dünya durdukça birlik ve beraberlik içinde huzur içinde yaşamamızı nasip eylesin.
Şimdi sıra tarifimizde..
1/2 paket margarin
1/2 su bardağından biraz fazla sıvıyağ
1 avuç pudra şekeri
Bir çimdik kabartma tozu
Un
Margarin,sıvıyağ ve pudra şekerini karıştırdım daha sonra kabartma tozu ve aldığı kadar unla orta yumuşaklıkta hamur hazırladım.Yuvarlak şekil verip ortasına parmağımla bastırıp çukur yaptım.
Isıtılmış fırında beyaz kalacak şekilde pişirdim,fırından alınca soğumasını bekledim eritilmiş çikolata (veya evde ne varsa olur) süsledim.
Kurabiyenin biraz daha tatlı olmasını isterseniz şekerin oranı artırabilirsiniz.
Afiyet şifa olsun.
Geçenlerde yaptığım burada tarifini verdiğim çarşaf böreklerim.




15 yorum:

  1. selam hayırlı cumalar Hanife
    kurabiyelerin nefis görünüyor ellerine sağlık bu böreklerde çok leziz olur biliyorum yiyenlere şifa olsun
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize, emeğinize sağlık. Çok leziz, güzel ve iştah açıcı görünüyor.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  3. Nefis gözüküyor,ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Çok lezzetli görünüyor. Yanında bir fincan kahve ile ne güzel olur. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Un kurabiyesine cikolata cok yakismis.Ellerine saglik.Borek te cok guzel olmus zaten carsaf boregi olur da kotu mu olur?

    YanıtlaSil
  6. acıktığımız hissettim:)
    ellerine sağlık. harika görünüyorlar. sevgilerle

    YanıtlaSil
  7. Nefis görünüyor,bir tane alıyorum ben! :)
    Ellerinize,gönlünüze sağlık..

    YanıtlaSil
  8. selam kurabiyeler çok şirin,ama çarşaf böreği beni can evimden vurdu offfff offff harika valla.olsada yesek ellerine sağlık,sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık nefis görünüyor canım

    YanıtlaSil
  10. hanifecim bir çay eksik:))börek de kurabiye de iştah açıcı,sağlıklı günler dilerim

    YanıtlaSil
  11. Canım,
    haklısın bu cennet vatanda hürce yaşamamızı Atatürk ve silah arkadaşlarına borçluyuz. Bayramımız hepimize kutlu olsun.
    Ellerine sağlık. Kurabiyeler nefis olmuş. Şekillerine bayıldım. Sunum çok şık.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar
    kurabiyeler çok şeker ellerinize sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Çikolata kurabiyeye çok yakışmış.Eline koluna sağlık.sevgiler....

    YanıtlaSil
  14. Tatlım,
    bayramda olmadığım için şimdiden bayramın kutlu olsun diyorum.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  15. HAYIRLI BAYRAMLAR

    ___(♥) .En güzel. (♥)♥(♥) günlerden (♥) __(♥)biri olan Kurban Bayramında
    (♥) bütün(♥) _(♥)dualarınızın ve.(♥♥♥). isteklerinizin (♥)
    __(♥)yaradanımın(♥♥♥♥♥♥)katında en( ♥) ......____(♥)kısa sürede
    (♥♥♥)kabul edilip (♥) ______(♥) size ...ve... de..(♥)sevdiklerinize(♥)
    ..._____(♥)huzur mutluluk neşe(♥) ________(♥)bereket getirmesi(♥)
    __________(♥) .dileklerimle. (♥) . şeker tadında bayram geçiriniz
    Fatma ÖZÇELİK

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler