YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

BU GÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM


BU GÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM
Selamlar arkadaşlar ,şarkı sözü gibi oldu bu gün benim doğum günüm ,bu gün 42 bitiyor Allahın izniyle 43 yaşıma giriyorum.
Pek inanasım gelmiyor ne zaman geldi geçti günler,şimdi bana sorsalar bu yaşına kadar neler yaşadın neler öğrendin ,tecrübelerin nelerdir diye:)biraz abarttım galiba sanki 42 değilde 82 olmuşum gibi oldu ama olsun canım az çok görmüş geçirmişliğimiz var.
En başta şunu öğrendimki ne mal ne mülk önce sağlık,huzur gerekliymiş,insan ne yaparsa yapsın kaderinde ne varsa onu yaşıyormuş,ve bence en önemli olanı tevekkül sahibi olması bol bol Allaha dua etmesi gerktiğini öğrendim.
Son olarak hep inandığım ve söylediğim gibi, üç günlük dünyada kimsenin kalbini kırmaya değmediğini öğrendim.
Sevgiyle,huzurla ve mutlulukla kalın....



14 yorum:

  1. öncelikle doğum günün kutlu olsun...nice güzel yeıılar gör inş...

    gerçekten dediğin gibi insan yaşı ilerledikçe sağlık kavramı öne geçiyor...bende sanki 80 yaşlarından bahsediyor gibi olmuşum ama 30 dan sonrası nedense sağlık sorunları çıkmaya başlıyor..Allahım sağlık sıhhat versin inş...mutlu yıllar diliyorum:)

    YanıtlaSil
  2. doğum gününüz kutlu olsun .Rabbim bereketli,huzurlu ,sağlıklı ve Onun yolunda nice yıllar nasip etsin.Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  3. Doğum gününüz kutlu olsun.Nice sağlıklı ve mutlu senelere sevdiklerinizle

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Hanife sağlık içinde nice yaşlar diliyorum, herşey gönlünce olsun canım.. maalesef 30 lardan sonra yaşlar çoook hızlı geçiyor ama önemli olan her yaşın güzelliğini doya doya yaşayabilmek.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Nice mutlu yıllara erin sevdiklerinizle beraber

    YanıtlaSil
  6. Herkes doğum gününü kutlar.Bende doğum günümde ağlarım.Nasıl geçti bunca sene diye.Önce kızdığım şeyler kızmıyorum artık.Kaynanamı çok seviyorum.Hiiiiç eleştirmiyorum.

    Hayırlı ömürler versin Rabbim.Sağlıkdan,imandan,huzurdan ayırmasın.
    Sevgilerimle arkadaşım...

    YanıtlaSil
  7. Doğum gününüz kutlu olsun daha nice güzel yıllar diliyorum.

    YanıtlaSil
  8. dogum günü kutlu olsun ablacim nice senelere....

    YanıtlaSil
  9. Ablacım doğum günün kutlu olsun.ALLAH sevdiklerinle daha nice yıllar geçirmeyi nasip etsin.
    Kesinlikle haklısın en önemlisi sağlık...
    Çok öpüyorum

    YanıtlaSil
  10. HANİFECİM,SAĞLIKLI,HUZURLU NİCE YILLARA İNŞALLAH SEVGİLER

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Hanife,
    Doğum günün kutlu olsun.
    Ailenle birlikte sağlıklı ve huzurlu nice uzun yıllara...

    YanıtlaSil
  12. Adsız23.12.10

    dogum gunun kutlu olsun

    YanıtlaSil
  13. Selam Hanifeciğim
    Yeni yaşın kutlu olsun.Sana sevdiklerinle birlikte sağlık mutluluk dolu nice yıllar temenni ediyorum.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. canım geç oldu ama doğum günün kutlu olsun.rabbim sevdiklerinle birlikte sağlıklı,mutlu günler yaşatsın herşey gönlünce olsun sevgilerimle....

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler