YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

SÜPRİZ KEK

SÜPRİZ KEK
Selamlar arkadaşlar yeni haftamız hepimiz için sağlıklı,huzurlu ve mutlulukla geçer İnşaALLAH.
Geçenlerde kek yapıcaktım klasik kek tarifimi yaptım,tekli kek yapıcaksam genelde ölçüyü azaltırım.
Değişik bir sunum ve lezzet olsun diye pişen küçük kekleri alt kısmından dolmalık biber temizleme aparatıyla içini boşalttım.
Kendi minik ama pratik bir alet,keklerin içini krem şantiyle doldurdum,arzu edilirse damla çikolata veya minik meyva parçalarıda eklenir.Biraz dinlendirdim,keklerimiz hazır yapacak olanlara kolay gelsin,afiyet şifa olsun.



5 yorum:

  1. Ellerinize sağlık, çok leziz görünüyor.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  2. Canım,
    ellerine sağlık. Nefis görünüyor.
    Sürprizin böylesini kim sevmez.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  3. Canım,
    Nerede yaşam varsa, orada umut da vardır. Yeni yılda tüm umutlar ve başarılar sizinle olsun.
    2011 yılında tüm düşlerinizin gerçekleşmesi dileğiyle, mutlu yıllar dilerim.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  4. Nerede yaşam varsa orada umutda vardır.
    2011 yılının başarı ve umutların olduğu bir yıl olmasını dilerim.
    Mutlu yıllar.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  5. enfes ve degisik olmus ellerine saglik canim

    saglik ve huzur dolu yeni bir yil dilerim mutlu seneler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler