YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

TUZLU KURABİYE

TUZLU KURABİYE
Selamlar arkadaşlar cumanız mübarek olsun diyerek tarifime geçmek istiyorum.Kurabiye tarifini portakal ağacından alıp denedim ağızda dağılan güzel bir kurabiye oldu zaten yaptığım gibi bitmesinden belli oldu ,yapacak olanlara kolay gelsin.
1 paket margarin
1 çay bardağı sıvıyağ
1 çay bardağı sirke
3 yemek kaşığı şeker
1 tatlı kaşığı tuz
1 paket kabartma tozu
un
Un ve kabartma tozu dışındaki malzemeleri karıştırdım,aldığı kadar unla ve kabartma tozuyla kulak memesinde hamur yaptım.
Merdaneyle orta kalınlıkta hamur açtım kurabiye kalıbıyla kestim,yumurta sarısı sürdüm çörek otu serptim ısıtılmış fırında pişirdim.




6 yorum:

  1. Ellerine sağlık leziz görünüyor,sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. tavşanlar,zıplayacak kelebek uçacak gibi:))
    eline sağlık canım benim:))

    YanıtlaSil
  3. selam Hanifeciğim
    ellerine sağlık canım kıyır kıyır nefis olmuştur hele yanında bir bardak çay da varsa değme keyfine yiyenlerin:)
    benim büyük oğlum çok sever bu kurabiyeleri ama ben sirke tadını hamurda pek sevmediğim için aynı ölçüde süt kullanıyorum oda harika oluyor kıyır kıyır hiç farkı yok sanırım eski bloğumda paylaşmıştım
    hayırlı geceler
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Çayın yanında harika olur bunlar...
    Ellerine sağlık ablacım
    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık hamurişinin hertürlüsünü severim.Yeni başlamışsınız değişik tariflerinizi bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  6. İçinde sirke olan tuzlular gerçekten çok nefis oluyor. Ellerinize sağlık, görüntü harika. Afiyetler olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler