YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

DENEME 1-2
YAŞPASTA SÜSLEME
Selamlar arkadaşlar,uzun zamandan beri pasta malzemeleri satan dükkan arayışı içindeydim.
Blogcu arkadaşım serpilden Gıda çarşısında pastamar diye dükkan olduğunu duydum.Çok istememe rağmen ancak dün gidebildim.
Ne varki toptancı oldukları için özellikle aradığım jelatinden alamadım.Nette bazı güvenilir siteler buldum en kısa sürede Allahın izniyle alacağım.
Pasta süslemede kullanmak için duy ,şanti,yenilebilir renkli şekerler ve inci şekerlerden aldım.
Pastamı her zaman güvenerek yaptığım pandispanyamdan yaptım.Süslemede biraz acemiyim ama en kısa sürede ilerleteceğim.
Sağlık sorunlarım olmasa kursa gidip pasta işine girerdim,diye düşünüyorum.Pasta yapmayı daha doğrusu bütün hamur işlerini,süslemelerini çooook seviyorum.
Benden bu günlük bu kadar sağlıcakla kalın.



6 yorum:

  1. Pasta harika görünüyor.inci şekerlerle çok şık olmuş.
    Ellerine sağlık ablacım.

    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. selamlar... iade-i ziyarette bulunayım dedim:)yaptığın güzel yorum için teşekkür ederim ... sorduğun sorulara gelince, ben 24,lük wilton seti kullanıyorum . biliyorum burada pahalı ama bana zaten amerikadan ablam getirdi sağolsun. o getirmeseydi de buradan alırdım. bir kere alıyorsun ama değiyor.. :)arkadaşlardan biride bu konuda yardım istemişti ve en son wiltonda karar kılmıştık. çünkü aldığın sette istediğin hemen hemen her süslemeyi yapabiliyorsun. ama dikkat edilmesi gereken en önemli nokta krem şantinin katı bir kıvamda olması.birde yaptığım güller krem şantiden zaten videoda yapımı var. o videolarda acemice geliyor artık ia. kısa zaman sonra daha güzel bir video denemesi yaparım :)umarım yardımcı olabilmişimdir.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Çok cici bir pasta olmuş, emeğinize sağlık. Tadına bakanlara afiyet, şifa olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. ELlerine saglik arkadasim, Sevgilerimle yiyenlere afiyetler olsun...

    YanıtlaSil
  5. Oooo! İlk denemeye göre harika bir pasta olmuş.Ellerin dert görmesin.Benim pastalara bakmış mıydın hiç? Ben hiç birine gıda boyası veya jelatin kullanmadım.Tamamen doğal.Önemli olan helal olması değil mi?
    Allah'a emanet ol,hayırlı geceler arkadaşım...

    YanıtlaSil
  6. Merhaba. Bloguma bıraktığınız mesaj için çok teşekkür ederim. İzmir'de hele hele birde yeşilyurtta oturduğunuzu okuyunca çok sevindim. Pasta konusunda bana danışabilirsiniz zira bebeğim olmadan yoğun şekilde dışarı pasta yapıyordum. Gıda çarşısından nerelerden neler bulabileceğinizi söyleyebilirim. Bu arada sizinle tanışmakta isterim.
    Bahçelievlerden sevgiler :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler