YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

GIYBETİ TERK ET KAMPANYASI


GIYBETİ TERK ET KAMPANYASI
Hayırlı,sağlıklı ve huzurlu bir hafta dilerim arkadaşlar.Cahide arkadaşımız çok güzel bir kampanya başlattı bende katılmak ve sitemde paylaşmak istedim.
Zaman zaman hepimiz istemesekte gıybete ortak oluyoruz,oysaki dedikodu yüzünden yıkılan yuvaları,yapılan kavgaları duyuyoruz,yaptığımız iyiliklerin ,ibadetlerin sevabının heba olmasıda ayrı bir zarar.
Kimi zaman sinirlediğimiz için,kimi zaman arkadaşımızı kırmamak uğruna ağzımızdan kaçıyor,Cahide arkadaşım 3-24 ocak arasında gerçekleştirilecek gıybeti terk et kampanyası başlattı,arkadaşım sitesinde çok daha güzel ve detaylı anlatmış,lütfen bir tık.
Ben kendi adıma severek katılıyorum.Hadi sizde buyrun.



7 yorum:

  1. Gerçekten tebrik ederim.Böyle güzel şeyleri öne sürdüğünüz için.Dilerim herkes kendini bir tatar.......sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Allah razı olsun,Rabbim cümlemizi hayrı hatırlatan,hatırlayan ve uygulayanlardan etsin.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. 2 Ocak - 2 Subat tarihleri arasinda yapacagim ``Ben Buldum`` etkinligime davetlisiniz..

    Hepimiz mutfağımız da bir sürü tarif uretiyoruz. Bir etkinlik yapma fikri benim sürekli bir şeyler üretme isteğim ile başladı. Sizlerden de kendi tariflerinizi gondermenizi bekliyorum. Bol katilimli olur umuyorum.

    Sevgiyle Kalin...

    YanıtlaSil
  4. Allah razı olsun. Ben de paylaştım bloğumda az önce. Cahide abla da sağolsun.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir kampanya....
    Diyecek söz bulamıyorum arkadaşımı bu güzel kampanyasından dolayı kutlarım seni de canım...

    YanıtlaSil
  6. birbirimizi hayra davet etmek vesile olmak çok güzel Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  7. Güzellikleri hatırlamak insan olmak güzel duygular.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler