YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

MANDALİNA SOSLU KEK VE TAVUK GÖĞSÜ


MANDALİNA SOSLU KEK VE TAVUK GÖĞSÜ
Selamlar arkadaşlar Yıldız arkadaşımın etkinliği için yaptığım iki tarifle geldim bu gün.İlk tarifim sürekli yaptığım klasikleşen kekim.
Kek hamurunu hazırladım daha sonra tekli silikon kalıplara paylaştırdım ısıtılmış fırında pişirdim.Bu arada arkadaşlar bende iki marka silikon kalıp var ,size tavsiye kesinlikle Flexmat markasıdır.
Soğuyan keklerin boş kısımlarına mandalina sosundan koydum.
Diğer tarifim olan tavuk göğsümü pişirdim,muhallebiyi suyla ıslattığım silikon kalıplara paylaştırdım dolapta soğuttuktan sonra ters çevirip yine boş kısımlara sostan koydum.

MANDALİNA SOSU
1 su bardağı mandalina suyu
1/2 yemek kaşığından fazla nişasta
1 yemek kaşığı şeker
Malzemelerin hepsini karıştırp pişirdim,arada karıştırarak soğuttumki kabuk tutmasın.
Tavuk göğsü tarifi için tık
Kek tarifi için tık
Tariflerim sevgili Yıldıza
hoşçakalın.



11 yorum:

  1. Ama çok şekerler!
    Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Sunumlar şahane olmuş,ellerine sağlık canım..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Bunlar çok şık görünüyorlar.Özellikle incili olanı çok beğendim.
    Ellerine sağlık
    Silikon kalıplardan almayı düşünüyordum tavsiyen çok iyi oldu.
    Sağolasın ablacımm.

    YanıtlaSil
  4. Canım,
    ellerine sağlık. Ne güzel bir görüntü öyle.Bayıldım. Olsa da yeseydik dedim.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  5. Ayy bunlar süper gözüküyor ya bayıldım:))

    Ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  6. Kalıplar çok şıkmış. O tavukgöğsü tatlılarını o şekillerle yemeye kıyamaz insan.

    YanıtlaSil
  7. HANİFECİM MÜKEMMMEL BİR GÖRÜNTÜ VAR KARŞIMDA HEM DE BU SAATTE:)))

    YanıtlaSil
  8. Nasıl güzel süslemişsin canım bayıldım ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. İkiside süper ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. selam
    harika görünüyor kalıbınızı merak ettim internette varsa link verbilir misiniz mreak ettim almak istiyorum............

    YanıtlaSil
  11. kalıpların bir kızmı soft blownun hepsi buradadan almıştım,diğeri flexmat netten almadım ama tavsiyem flexmat daha kullanışlı

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler