YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

TUZLU KURABİYE


TUZLU KURABİYE
Selamlar arkadaşlar mutlu pazarlar.Kurabiye tarifimi genelde tatlı olarak yapıyorum birde tuzlu deneyim dedim,genelde bu tarife kabartma tozu konulmaz ama ben bir çimdik katıyorum.
1/2 paket margarin
1 çay bardağı sıvıyağ
Bir çimdik kabartma tozu
ortalama yarım tatlı kaşığı tuz(ben göz kararı ekledim)
un
Margarin ve sıvıyağı elle yoğurdum,tuz ve kabarma tozu aldığı kadar unla hamur yaptım.Merdaneyle açıp kurabiye kalıplarıyla kestim yumurta akı sürüp çörek otu serptim.
Hamurun birazının içine çörek otu karıştırıp yoğurdum şekillendirdim.
Isıtılmış fırında pişirdim.
Kurabiyelerimi merak iyidir arkadaşıma yolluyorum.



4 yorum:

  1. Merhabalar, ellerinize, emeğinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  2. Tuzlu kurabiye vazgeçemediklerimden.Ah ablacım birde şu sağlığımıza dinamit koyan şu margarini kullanmasak,ne güzel olur.

    Geçen gün bana gelen bir mailde,margarin ve sıvıyağların(Zeytinyağı hariç) kanalizasyonları bile tıkadığı yazıyordu.Şu narin bedenlerimize nasıl etki ediyor,tahmin bile edemiyorum.

    Ellerine sağlık ablacım.Sağlıklı günler dilerim..

    YanıtlaSil
  3. sevgili hanife hanım ellerinize sağlıkkkkkk
    teşkkkkkkk
    sevgilerrrrr
    merakiyidir

    YanıtlaSil
  4. tuzlu kurabiyeler de çok lezzetli oluyor ellerine sağlık Hanife ablacığım özellikle çayın yanında çok güzel oluyor .
    hayırlı akşamlar

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler