ALLAHIM GÖNLÜMÜZDE OLANI HAKKIMIZDA HAYIRLI EYLE,HAKKIMIZDA HAYIRLI OLANA GÖNLÜMÜZÜ RAZI EYLE …

KEK KALIBINDA ELMALI KURABİYE

KEK KALIBINDA ELMALI KURABİYE
Selamlar arkadaşlar elmalı kurabiyeyi ben çok severim bir çok tarif denedim elmalı kurabiye olarak,ama en çok bu tarifi sevdim.
Aslında ben bu tarifi yumurtasız olarak çok kullanırım ama elmalı yapmak hiç aklıma gelmemişti.Melek arkadaşımızdan görünce birde böyle deneyim dedim iyikide denemişim çok güzel oldu.
250 gr margarin (yumuşak)
1 su bardağı sıvı yağ
1 yumurta
1 çay bardağı pudra şekeri
Bir çimdik kabartma tozu
Aldığı kadar un
Elmalı harç
Bütün malzemeyi güzelce yoğurup hamuru hazırladım.Hamurdan parçalar alıp açtıp ortasına elmalı harçtan koydum.
Hamurun bir kısmını minik silikon kek kalıplarına yaydım iç koyup tekrar hamurla kapattım.Isıtılmış fırında kurabiyelerimi pişirdim.
Fırından alıp üzerlerine pudra şekeri eledim.

Yapacak olanlar afiyet şifa olsun.


4 yorum:

  1. Çok şık görünüyorlar. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Elmalı kurabiyeyi ben de çok severim :)ama böyle yapmak hiç aklıma gelmemişti ,en kısa zamanda deneyeceğim ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  3. elmalı bütün lezzetleri ve tabiki kurabiyeleri çok seviyorum böyle değişik olmuş ellerinize sağlık.Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  4. Nefis görünüyor kurabiyeler ellerine sağlık canım... sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler