YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

NEGROLU KEK

NEGROLU KEK
Selamlar arkadaşlar gününüz aydın olsun,geçenlerde petunyalarımda gördüğüm kek tarifini denedim.Ben üzerini marsmallowla süsledim.
Kek tarifi için adres petunyalarım
Marshmallow tarifimde burada
Kekim cafemis arkadaşıma gidiyor,pek kısa bir yazı oldu neyse bir dahaki sefere açığı kapatırım sağlıcakla kalın.



9 yorum:

  1. Ellerine sğalık canım...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,tarifiniz 5.sırada tüm adreslerimde yayında olacak,beni yalnız bırakmadığınız için teşekkür ederim,ellerinize sağlık,sevgiler

    YanıtlaSil
  3. KISA VE ÖZ OLMUŞ ABLACIM:))
    ELLERİNE SAĞLIK ABLAM..

    YanıtlaSil
  4. eline sağlık hanifecim:)sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Çok cici olmuş... Ellerine sağlık Hanifeciğim, öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
  6. ne güzel olmuş hanifecim ellerine sağlık afiyetler olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Ablacımmm pembiş süsleriyle dahada güzel görünüyor.
    Naefis görünüyor nefis.
    Elleri sağlık.
    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  8. çok güzel görünüyorlar ama dediğiniz gibi helal jelatin bulmak çok zor kekleri yapmak çok daha kolay çokta lezzetli olmuşlardır ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  9. HANİFE ABLACIĞIIIM,
    ELLERİNE SAĞLIK.NEFİS GÖRÜNÜYOR.
    SANA SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM.BU ARALAR PEK YOĞUNUM.KUSURUMA BAKMA EMİ SIK GELEMEZSEM.AMA MİNTİCİĞİN KALBİNDESİN UNUTMA.SEVGİLERİMLE.İŞLERİMİ YOLUNA KOYAR KOYMAZ DAHA SIK ZİYARETE GELCEM İNŞALLAH.
    HAYIRLI AKŞAMLAR.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler