YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

SEVGİLİ BLOGCANLARA


Selamlar arkadaşlar hepinize mutlu sağlıklı hafta sonu dilerim.Şubat ayında bloğumu açalı iki yıl oldu.İki yıl süresince ne kadar çok şey paylaşmışım sizlerle.Meğerse blog dünyası hiçte sanal alem değilmiş.Sizlerlede gönlümden geçenleri paylaşmak istiyorum.
Sevgili arkadaşım Cahidemin yazılarını okuyunca maddi manevi çok şeyler öğrendim ruhsal tembellikten silkelendim ,yalnızca lezzetli reçeteler değil manevi reçetelerde var mutlaka ziyaret edilmesi bloglardan.
Sevgili Susam çörekotu hasta olduğunu duyduğumda Rabbim sen şifa ver dedim üzüldüm,kendisini görmesemde oturup konuşmamış olsamda gönül bağı kurmuşuz farkında olmadan.
Canım arkadaşım hemşerim Yıldızımın annesini kaybetmiş olduğunu okuduğum zaman pcnin başında kalakalmıştım.Allahım sabır versin mekanı cennet olsun diye dua etmiştim.
Pembe tatlar Aslişkonun bloğunun yıldönümü olduğunu öğrendim nice yıllar Aslıcım, bu zamana kadar ne güzel şeyler paylaştı diye düşündüm.
Yıllar önce bloğumu açmadan evvel sevgili dut masalı Nununun hastalığını öğrenmiş çok üzülmüştüm,her gün bloğuna uğrayıp sağlık haberlerini beklemiştim.Şükürki kendisi yeniden bloğuna döndü.
Haberlerde Libyada tatsız olaylar yaşandığını duydum aklıma ilk gelen Pepelamın orada yaşadığı oldu İnşaAllah bir sorun yoktur diye düşündüm.
Sevgili Hümeyranın bebek beklediğini duydum üstüne birde etkinliğe evsahibliği yapacağını öğrendim canımya dedim nasıl olacak böyle ya canı çekerse o güzel lezzetleri onun için zor bir durum olmasın.
Sevdiğim bir başka arkadaşım,bloğunun ismi kulağa çok hoş gelen sürekli takip ettiğim becerikli arkadaşım Bülbülün yeri.
Sevgili cafemis,hem çalışıp hem süper lezzeler üreten Didem,hamarat hatun Mintim,bloğunun ismi kadar kendiside pozitif Zeliham,Manisadan komşularım sevgili hayatcafem,candantariflerim,sevgili Muhteremle afiyetle,sevgili Gülcan,sevgili Papatyam,sevgili Urfa tutkunu,sevgili Yeşim,sevgili Gülay,sevgili Hande,sevgili Tazenane,sevgili Petunyalarım,sevgili Azumutfak,sevgili anneannenin emekleri yazmak istediğim gönlümde olan arkadaşlarım var ama boyun fıtığım isyan etmek üzere,blog listemdeki ve izlediğim tüm blogcu arkadaşlarım hepinizi çok seviyorum.
Bu çiçekler bütün blogcanlara.
NOT.Uzun zamandır pek fazla yazamadınızsada benim gönlümdesiniz umarım en en en kısa zamanda daha sık görüşürüz.Sevgili Havvanurum,sevgili Zeynebim ve Zehram,sevgili Fatoşum,sevgili Acemi şef Esram ve Fatma ablam.



15 yorum:

  1. Canım,
    öncelikle geçmişler olsun. Dilerim tez zamanda şifa bulursun. Bizlerde seninle tanışmaktan ve blogunu izlemekten çok mutluyuz.
    Bu bir veda yazısı değil değil mi? Lütfen öyle olmasın. İiyileş ve yeniden yaz. Bizler bekleriz.
    Bu yazı ikinci yılın için yazılmış olsun.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  2. Allah razı olsun güzel düşünceler için. Nice mutlu huzurlu yıllara, hayırlı paylaşımlarla inşaAllah...

    YanıtlaSil
  3. Gerçektende sanal alemde olsa dostluklarda oluyor.Nice yıllara hep beraber inşAllah...

    YanıtlaSil
  4. Daha nice yıllar ve güzel paylaşımlarla birlikte olmak dileği ile sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Bloguna daha nice yaslar Hanifecigim, sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Canım,
    Öncelikle çok geçmiş olsun, Rabbim acil şifalar versin.
    Bu güzel yazının içinde kendimi de görünce çok sevindim.
    Blogların iyi günde, kötü günde birbirine kenetlenmesini çok seviyorum.
    Blogunun yeni yaşı kutlu olsun, daha nice tariflere ve yıllara...

    YanıtlaSil
  7. sevgili Hanife
    bloglar da hepimiz birbirimizin derdiyle dertleniyor ve sevinciyle de seviniyoruz keşke gerçek hayatta da böyle olunabilse ne güzel olur değilmi canım?:)
    Bloğunun yeni yaşı hayırlı bol paylaşımlı olsun inşaallah
    bende ismimi görünce yazdıkların arasında çok mutlu oldum kardeşim inşaallah sağlığına çok kısa bir sürede kavuşur ve güzel tariflerini paylaşmaya devam edersin biz Rabbim izin verdikce buralardayız seni bekliyor olacağız
    bende hem bel hem boyun fıtığı var ayrıca bileklerim de sinir sıkışması var ama blog bana terapi gibi geldiğinden azda olsa yazmaya çalışıyorum birbirimize dua edelim Allah şifa versin cümlemize
    sağlıcakla kal

    YanıtlaSil
  8. Blogunuzda nice yaşlar inşallah.Boynunuz ıcınde acıl şifa diliyorum.

    YanıtlaSil
  9. Ablacııım daha nice senelere inşallah.
    İyiki birbirimizi tanıdık,iyiki varsın.
    Çooook daha uzun yıllara ve güzel paylaşımlara

    Makinamı sormuşsun ablacım,eşim bunu ek bir iş olarakta yapmayı düşündüğü için tam profosyonel bir makina aldık.
    Markacı Nicon D 90 slr
    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  10. Canım
    blog dünyası çok farkı biz birbirimizi çok seviyoruz ..
    İyiki varız
    iyiki yazıyor paylaşıyoruz
    seviyorum ben bizi ya :))
    Mesela ben geç saatlere kadar iş yerindeyim ve cumarteside iş yerinde iş arkadaşım yok ziyaretci yasak öğle tatilim yok gelde delirme
    ama sizler varsınız benim için blog arkadaşlık dünyaya açılan pencere demek.......

    YanıtlaSil
  11. ödülünü almaya bloğuma bekliyorum:))sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  12. daha nice paylasimlarda hep beraber olmak dileyi
    ile sevgiler ...blogunun yeni yasi kutlu olsun:))

    YanıtlaSil
  13. ne güzel duygular bunlar hiç eksilmesin bitanem ama gerçektende çok güzel dostluklar kurduk allah bozmasın güzel sözlerin içinde ayrıca tşkler öpüyorum seni sevgiler

    YanıtlaSil
  14. ne güzel başkalarını düşünebilmek ..gerçekten çok hoş

    YanıtlaSil
  15. GÖNLÜ GÜZEL KARDEŞİM,HANİFECİM,EVET GÖRÜŞEMESEK DE GÖNÜL BAĞIMIZ VAR,SEVEN SEVİLİR MİSALİ:)DUALARIN VE SAMİMİYETİN İÇİN ALLAH RAZI VE HOŞNUT OLSUN,NİCE YILLARA HEP BİRLİKTE SAĞLIKLA,SEVGİYLE,GÖNÜL GÖNÜLE İNŞALLAH:))
    A.E.O

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler