YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

ÜZÜMLÜ UN KURABİYESİ VE PEYNİRLİ MİLFÖY

ÜZÜMLÜ UN KURABİYESİ VE PEYNİRLİ MİLFÖY
Selamlar arkadaşlar cumamız mübarek olsun.Lafı uzatmadan tariflerime geçeyim.İlki çok sevdiğim un kurabitesi bu defa üzümlü yaptım.
1 paket margarin
1 su bardağından 1-2 parmak eksik sıvıyağ
1-1,5 avuç pudra şekeri(damak tadına göre ayarlayabilirsiniz)
bir çimdik kabartma tozu
un
Margarin,sıvıyağ ve pudra şekeri elle karıştırlır,aldığı kadar un ve kabartma tozuyla hamur yapılır.Evde ne varsa damla çikolata,kuru üzüm eklenir şekil verip tepsiye dizilir ısıtılmış fırında pişirilir.

Peynirli milföy için istenilen ölçüde milföyler dondurucudan çıkarılır.Çözüldükten sonra milföyün yarısına kadar keskin bıçakla çizikler yapılır.Kesilmeyen kısıma peynir koyulur,rulo yapılır.Yumurta sarısı sürülüp ısıtılmış fırında pişirilir.
Bunlarda geçen gün arkadaşım günü için yaptığım mandalina soslu tavuk göğsü tarif için tık tık

Gül tatlısı tarifi için tık tık

Kurabiyelerimi ve milföylerimi Cafemis arkadaşıma gönderiyor,kolaylıklar diliyorum.Sağlıklı,mutlu hafta sonları dilerim.




10 yorum:

  1. YİNE ÇOK GÜZEL İKRAMLIKLAR HAZIRLAMIŞSIN HANİFECİM,ELİNE SAĞLIK
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  2. ABALACIĞIM ELLERİNE SAĞLIK.
    ÇOK NEFİS GÖRÜNÜYOR ÖZELLİKLE ÜZÜMLÜ UN KURABİYEN.
    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  3. HERŞEY ÇOK GÜZEL AMA MANDALİNA SOSLU TAVUK GÖĞSÜNE BAYILDIM GÖRÜNTÜ ÇOK GÜZEL...

    YanıtlaSil
  4. Bunların hepsı bır harıka görunuyor ellerınıze saglık.Bır sorum olacak, ben un kurabıyesını hep katı yağ kullanarak yapanlardanım sıvı yağ hıc denemedım tadıda nasıl olur bılemıyorum.sıvı yağ kurabıyelerı kurutmuyormu? tsk lere guzel paylaşımlarınız ıcın.

    YanıtlaSil
  5. Kurabiyeler,tatlılar,çıtır çıtır miilföyler.
    Hepsi birbirinden güzel görünüyor ablacııım.
    Ellerine sağlık.
    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  6. Hepsi çok güzel ellerine sağlık ,ama gül tatlısını deneme vakti geldi artık:)

    YanıtlaSil
  7. Canım ya benden çok yaşayacaksın;)) biraz üzümüm vardı,üzümlü un kurabiyesi hiç bir yerde duymadım,nasıl olur acaba dedim,üzümleri çıkardım masaya koydum,diğer malzemeleri çıkaracakken telefon çaldı,telefonu kapatıp mutfağa geçtiğimde üzümler yerinde yoktu,aradım ,taradım bulamadım,çocuklara sormaya gittim ki iki minik kaseye bölüp her biri bir kaseyi almış,yan yana oturmuşlar akdeniz güneşinde keyifle yiyorlar:(( kaldı tarifim diye üzülüyordum,sürpriz oldu sen de görünce,tadı nasıldı,değer değil mi,düşündüğüm kadar var değil mi,yaz lütfen bana,tariflerin 25 sırada yayında hayatım,ellerine sağlık,sağol beni yalnız bırakmadığın için,kal sağlıcakla
    Not:akdeniz 15 gün fırtınalıymış,yangın tehlikesine karşı sık sık elktrik kesiliyor,o yüzden bu saatte yayına başladım canım,gözden kaçmasın diye yayınlarken yorumları onaylıyorum,kusura bakma,sevgiler

    YanıtlaSil
  8. hanife ablacığım annem sıcak sıcak kavanozlara dolduruyor.sımsıkı kapattıktan sonra hemen ters çeviriyor o kadar.
    hiç kaynatmıyor.
    ben de bu sene menemen ve domates sosu yaptım ve sonrasında hiç kaynamadım ablacığım.hiçbirşey olmuyor.korkma ve dene.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. nefis lezzetler olmuş her biri:) elinize sağlık
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  10. Şu tavuk göğüslerinde gözüm kaldı. O kadar güzel duruyor ki? Hepsi ayrı güzel maşaallah. Ellerine sağlık ablacım.

    Ya ablam dikkat ettimde, yazılarının başlığını alta yazıyorsun. Oysa başlıkları resim eklediğin zaman en üstte balık yerine yazmalısın. Yoksa google da zor bulunur. Uyarmak istedim. Muhabbetle ablacım...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler