YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

LOKUMLU UN KURABİYESİ



Selamlar arkadaşlar mutlu hafta sonları dilerim.Gerçi hepimizin blogları kapatma haksızlığı karşısında moralimiz bozuldu ama ne yapalım sağlık olsun deyip kaldığımız yerden devam edelim.
Geçenlerde un kurabiyemi lokumlu denedim,klasik kurabiye tarifimden çok memnunum,kimi zaman lokumlu kimi zaman çikolatalı yaparım.Şimdi sıra tarifimizde.
1/2 paket margarin
1/2 su bardağından biraz fazla sıvıyağ
1 avuç pudra şekeri
Bir çimdik kabartma tozu
Un
Margarin,sıvıyağ ve pudra şekerini karıştırdım daha sonra kabartma tozu ve aldığı kadar unla orta yumuşaklıkta hamur hazırladım.Hamurdan ceviz kadar parça aldım avucumda açıp minik lokumlardan koydum yuvarlayıp tepsiye dizdim ısıtılmış fırında pişirdim daha sonra kurabiyelerin üzerine pudra şekeri eledim.
Kurabiyelerimi cafemis arkadaşıma gönderiyor
hepinize mutlu pazarlar diliyorum.





5 yorum:

  1. hanife ablacım selamlar,
    sorma öyle moralim bozulduki hiç giresim gelmiyor bloglara.ama yine de tam gaz devam diyorum.pes etmeyelim dimi.
    elie sağlık bal ablacığım

    YanıtlaSil
  2. Hem un kurabiyesi, hem lokumlu. kaymaklı kadayıf gibi olmuş. Yada çifte kavrulmuş:)
    Pek güzel olmuştur eminim. Ellerin dert görmesin can ablam...

    YanıtlaSil
  3. ELLERİNE SAĞLIK ABLACIM EMEĞİNE SAĞLIK..
    SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık,deneyeceğim mutlaka,yayında şimdi,her sey gonlunuzce olsun,sevgıler

    YanıtlaSil
  5. Çok hoş olmuşlar.eline sağlık.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler