YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

AKRABALAR GÜNÜM

Selamlar arkadaşlar hepimize mutlu,sağlıklı ve huzurlu hafta sonu dilerim.Blogların kapatılmasıyla hepimiz sessizliğe büründük şükür yavaş yavaş hareketlenmeler başladı bloglarda,bende bir çok arkadaşım gibi değişik lezzetler yaptım fotoğraflarını çektim yayınlanmayı bekliyorlar.Tekrar bloglarımıza kaldığımız yerden devam diyorum. Geçen hafta salı günü akrabalar günü bizdeydi.Bende elimden geldiğince lezzetli tatlar yapmaya çalıştım. Sağlığım çok fazla yorulmama izin vermediği için,börek ve poğaçayı artı kurabiye önceden yapıp dondurucuya koydum.Börek olarak gül böreği yapmıştım ama tarifini daha önce verdiğim için fotoğraflamadım.Gün soframdaki lezzetlerin tariflerini Allahın izniyle en kısa zamanda yayınlayacağım. Jöleli tavuk göğsü Katmer poğaça Tuzlu kurabiye Şimdilik benden bu kadar sevgiyle kalın.


5 yorum:

  1. Merhaba canım,
    bloglarınkapatılması çok kötü oldu adeta bloglerın ortasına bomba düşmüş gibi oldu her ne kadar yasak kalktı deselerde ben hala ve hala benim bloguma ulaşamayanlar var :))
    Sevgiler canım.....

    YanıtlaSil
  2. Yine döktürmüşsün ablacım:) Şu pasta süsleme işinde baya ilerledin farkında mısın? Çok güzel görünüyor. Ellerin dert görmesin. Allah ağzınızın tadını bozmasın...

    YanıtlaSil
  3. ya hiç sorma hanifecim bazen siteyi açamıyorum bile bozuldu düzen neyseki gönüller bir açabildikmi damlıyoruz birbirimize:) akrabalar şanslı valla afiyetler olsun herkese seninde ellerine sağık öptüm sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık ve geçmiş olsun diliyorum, hepsi birbirinden lezzetli görünüyor, yiyenlere şifa olsun, güzel bir gün dilerim sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Ablacım ellerine sağlık
    Yine birbirinden güzel lezzetler hazırlamışsın.

    Bana ağlayan kayayı sormuşsun.
    Karaköy köprüsünden yukarı,spil dağına çıkarken sağ tarafta ablacım.

    Pastanın çiçeklerine tekrar tekrar baktım.Gerçekten çok güzel olmuş.

    Öpüyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler