YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

JÖLELİ TAVUK GÖĞSÜ


Selamlar arkadaşlar cumanız mübarek olsun,geçen günümde yaptığım yaptığım jöleli tavuk göğsü tarifimi vermek istiyorum.
1 lt süt
2çay bardağı tozşeker
1 çay bardağı un
1 çay bardağı nişasta
1-2 minik parça damla sakızı
1 yemek kaşığı margarin
Kivi,vişne jölesi
Öncelikle jölelerin yarısını paketin üzerşndeki tarife göre hazırladım(Paketin çeyreğini sulandırıp kullanın yarısı fazla geliyor)
Margarin ve jöle dışındaki malzemeleri karıştırıp muhallebi kıvamına gelene kadar pişirdim,margarini ilave edip mikserle çırptım.
Silikon kalıplara biraz tavuk göğsü koydum üzerine jölelerden minik parçalar koydum tekrar tavuk göğsünden koydum dolapta bir gece dinlendirdikten sonra ertesi gün ters çevirip kalıptan çıkarıp servis yaptım.
afiyet şifa olsun.


3 yorum:

  1. Sana da hayirli cumalar diliyor, sevgilerimle, ellerine saglik diyorum arkadasim...

    YanıtlaSil
  2. Soğuk soğuk olucaktı şimdi..
    Ellerine sağlık ablacım
    Hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
  3. Tavukgöğüsleri nefis görünür.

    Sevgiler;

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler