YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

JÖLELİ TAVUK GÖĞSÜ


Selamlar arkadaşlar cümlemize hayırlı bir hafta dilerim.Facebookta bir arkadaşımın paylaştığı linke bir göz atın derim yaz geliyor geleceğimiz çocuklarımızla ilgili çok güzel bilgiler var.
Muhallebiyi çilekli ve jöleli yapmıştım yaklaşık bir ay kadar önce size tavsiyem ya tatlıyı tek kişilik kalıplarda yapın yada servis ederken parçalanmaması için kivi gibi dilimlli meyve kullanın.

Buradaki tavuk göğsü tarifini biraz azaltarak yaptım dikdörtgen borcama döktüm.
Biraz bekletip dilimlenmiş çilekleri dizdim üzerine jöle döktüm.Afiyet şifa olsun
.


6 yorum:

  1. çokkk güzel görünüyor. birde benim gibi çilek sevdalısıysan ağzının sularını akıtıyor :D
    ellerine sağlıkkkk :D:D

    YanıtlaSil
  2. Adsız8.6.11

    Çok güzel olmuş ellerine sağlık.(anneanneninemekleri)

    YanıtlaSil
  3. Adsız9.6.11

    ablacım ellerıne saglık yalnız sana yorum bırakmak ıstıyorum bu yorum ayarında olmuyor:(((((((lutfen yorum ayarlarına bakarmısın .yada degıstırımısın?????sevgıler ablacım .zeynep-marıfetellerımızde

    YanıtlaSil
  4. Adsız9.6.11

    arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkürler bende anlamıyorum yorum yazmak sorun ama problem nerde anlayamadım

    YanıtlaSil
  5. Canim ellerine saglik hayirli cumalar .


    MєvLa'чa Has oLmaчaη göηüL , LєчLa'чa Paspas oLur.Öηcє MєvLa İçiη SєcDєLєrє gömüL..Soηra Şad oLacaкτır İηaη , Aşk iLє göηüL.!

    YanıtlaSil
  6. yaz sıcağında bu tatlı çok iyi olur,eline sağlık canım harika görünüyor:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler