YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

KIŞ HAZIRLIĞI

Selamlar arkadaşlar,kırmızı biberi çok severi zamanı geçmeden közleyip dondurucuya kaldırıyorum...Biberi közledikten sonra kabuklarını soymak çok sıkıcı gelirdi şimdi çok pratik bir yol buldum.
Biberleri yıkıyorum kuruduktan sonra fırın tepsisine diziyorum fırında közledikten sonra kapaklı saklama kabına koyup kapağını kapatıyorum 6-8 sonra kabukları çok kolaylıkla soyuluyor.Biberleri çok fazla pişirmemek gerek kabuklarını soyarken dağılmaması için.


5 yorum:

  1. Ablacım bende hiç sevmiyorum kabuklarını soymayı..
    Birdaha yapışımda senin gibi önce birkaç dakika bekleticem..
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. hele bi eve dönsem,ben fazla birşey yapamadım bu sene ,ellerine sağılık canım.

    YanıtlaSil
  3. afiyetle sağlıcakla yersın inşallah canım

    YanıtlaSil
  4. Sevgili hanife'cim bende biberleri yıkayıp saplarını çıkarıp öyle fırına atıyorum,pişince bi kabuklarını soymak kalıyor,çekirdeksiz olduğu için biberin ucundan tutunca kabuk bütün çıkıyor,herşey gönlünce olsun canım.

    YanıtlaSil
  5. bayılırım biber közlemesineee bu söyledğin püf noktasınıda uygulucam bundan sonra..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler