ALLAHIM GÖNLÜMÜZDE OLANI HAKKIMIZDA HAYIRLI EYLE,HAKKIMIZDA HAYIRLI OLANA GÖNLÜMÜZÜ RAZI EYLE …

KONVEKSİYON FIRINIM VE FIRINDA YAPTIKLARIM


Selamlar arkadaşlar soğuk bir kış gününden merhabalar,soğuk diyorum ama benim için hiç mahzuru yok kış mevsimini çok seviyorum genelde arkadaşlarım ilkbahar gelince sevinir bende sonbahar gelince kışın habercisi olduğu için pek mutlu olurum...
Sevgili Yeşimde gördüğüm konveksiyon fırından aldım hepsi buradadan sinbonun 1300 walt olanından, fırınım geldiğinde çarçabuk denemelere başladım önce soslu tavuk yaptım çok şaşırtıcıki ne duman nede buhar ben daha önce tavuk ızgarayı elektrikli ızgarada yapardım ama sonrasında yaptığım temizlik beni çok yorardı....
Dünde fırınımda kek yaptım önceden fırını ısıtmak yok 12-15 dkda kek pişti geniş kalıbta yapıldığı zaman içinin pişmeyeceğini duymuştum bende minik kağıt kalıblarda brovni tarifimle yaptım.
Lafın kısası arkadaşlar şimdiye kadar yaptığım tariflerle (patates kızartması hariç)çok memnunum.Yanlış bilgilendirmeyim patatesleri güzel kızarttı ama benim damak tadım yağda kızartmaya alışık olduğu için biraz yadırgadım,birde Yeşimin tarifiyle deneyeceğim.
Denemelere Allahın izniyle devam...


10 yorum:

  1. canım güle güle kullan bundan bende en kısa zamanda edineceğim çünkü yeşimi yakından takip ediyorum ve çok sağlıklı yemekler yapabiliyor bunun sayesinde. bence kızartmayı da bununla yapmaya çalış. kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. canım benim can sağlığı ile güzel günlerde kullan.bundan sonraki tariflerin çoğunu bu fırınla vericem ...karasızlık durumunda kalırsan nasıl yapayım diye bana hemen mesaj at olurmu...
    kekler nefis olmuş canım şifa olsun.patatesi de dene çok güzel oluyor...yağla tuzla bira kekik biraz pul biber serp.yüksek ızgara üzerine diz.250'de pişir...puf puf kabarıyor nar gibi kızarıyor.nefis oluyor.tavuk olayını anlamadım nasıl pişmez acaba tavuktamı bir sorun vardı acaba...
    neyse sürekli kullanarak tecrübe zaten kazanılıyor...
    sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  3. Adsız23.11.11

    Patates kızartması için herks aynı görüşte.
    daha güzel yemekler yapmanız dilerimle.. :)

    www.hobihane.com

    YanıtlaSil
  4. Sendemi canım ablam? :)
    Yeşim ablada gördüğüm zaman bende alayım diye hevesleniyorum. Ama ben bu tür mutfak aletlerini çok sevdiğim için dikkatli karar vermem lazım. Çünkü mutfakta koyacak yer bulamayabilirim:)
    patates kızartmasını ben severdim heralde çünkü bende fırında az yağlı yapıyorum.
    Ellerine sağlık ablacım. Fırınını güzel günlerde kullan. Hayırlı cumalar diliyorum...

    YanıtlaSil
  5. Gelibolu17'nin hazırladığı "Çay,Kahve Bahane" etkinliğine 30 KASIM-14 ARALIK tarihleri arasında http://yesilmutfaktantarifler.blogspot.com/ yani ben ev sahibeliği yapacağım... Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken "hadi çayı koy" geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen "sabah kahvesine geleceğim" deriz... Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız.... “Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!” Muhammed Mustafa (s.a.v) Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğiz :) Tariflerinize "çay,kahve bahane" etkinliği için yeşil mutfak (Özlem) a gönderiyorum yazıp bana haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp http://yesilmutfaktantarifler.blogspot.com/ adresimde yayınlayacağım Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız kırılmasınlar)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullanın, ben de almak istiyorum.

    YanıtlaSil
  7. Adsız28.12.12

    bende aldım bu fırından ama kek falan yapamıyorum bunun tarifini verebilirmisiniz ? yada beni ekleyin face adresim murat elif kasımay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz ve yorumunuz teşekkür ederim......Hatırladığım kadarıyla yazayım klasik kek hamurumu yapmıştım Keki yapalı uzun zaman olduğu için konveksiyor fırın ısısını hatırlamıyorum Allahın izniyle en kısa zamanda tekrar yapıp yayınlarım.
      Blog sayfamdaki face sayfamı beğene tıklarsanız yeni tarifleimi oradanda takip edebilirsiniz...Hayırlı Cumalar mutlu hafta sonları dilerim...

      Sil
  8. Adsız28.12.12

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler