YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

AĞLAYAN PASTA

Selamlar arkadaşlar hepimize sağlıklı,huzurlu,maddi manevi bol kazançlı bir hafta dilerim.Uzun zamandan beri ağlayan pasta yapmadım geçenlerde sevgili Disalin sayfasında gördüm birde arkadaşımın tarifini deneyim dedim iyikide yapmışım çok güzel oldu....
Arkadaşımın verdiği ölçüler 22-33 tepsiye göre,ben klasik dikdörtgen borcamda yaptığım için ölçüleri artırdım....
5 yumurta
4 kahve fincanı şeker
5kahve fincanı un
1 çay bardağı sıvı yağ
1 paket kabartma tozu
yarım limon
2yemek kaşığı kakao
Yarım su bardağı soğuk süt(piştikten sonra üzerine dökmek için)üzeri için.......
1 poşet krem şanti
Çikolata sos tarifin için bir tıkKek için yumurta ve şeker ,şeker eriyinceye kadar iyice çırptım,sıvı yağ, ve yarım limonun kabuğunun rendesi ekledim ve limondan 2-3 damla ilave ettim.
Un,kabartma tozu ve kakaoyu ilave ettim çırptıktan sonra yağladağım borcama döktüm ısıtılmış fırında pişirdim.
Kek piştikten sonra iki dakika kadar ilk sıcaklığı gidince soğuk süt kekin heryerine gezdirdim,kek soğuduktan sonra çırpılan krem şantiyi üzerine yaydım,en son çikolata sosuda şantinin üzerine gezdirdim.
Tarifim çay kahve bahane etkinliğin sahibi sevgili Özleme...


3 yorum:

  1. etkinliğe katılımın için çok teşekkürler tarifin yayında sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Pastan bir harika görünüyor ellerine sağlık...birtasimkaynasin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. ellerıne sağlık canım nefıs olmus sevgıler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler