YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

ETİMEK TATLISI


Çok pratik değişik lezzetler katarak yapabileceğimiz bir tatlı etimek tatlısı...
Bizim evde en sevilen çeşidi krem şantili olanı bir çok çeşidini denedim pudingli,muhallebili,sade,şantili .....
Yapımıda oldukça kolay 1 paket etimek tepsiye dizilir 1,5 su bardağı şeker 2 su bardağı su ile koyu olmayan şerbet yapılır....
Şerbetin ilk sıcaklığı çıknca etimeklerin üzerine kaşıkla gezdirilir....Tatlı soğuyunca üzerine bir bardak sütle köpürtülmiş şanti kaplanır.....
İster narla ister çikolata sosuyla süslenir...
*Çok yumuşak ve çok şerbetli tatlı sevmiyorsanız şerbeti miktarını biraz azaltın birde şerbeti çok sıcak kullanmayın...
Tarifimi Porselen demlik ve Çay kahve etkinliğine gönderiyorum arkadaşlarıma kolaylıklar diyorum..


17 yorum:

  1. hanifecim eline sağlık, ailecek sevdiğimiz bir tatlı, bu aralar bende sık yaptım, işim acele değilse ben şekerini yakıpda yapıyorum. Afiyetler olsun,

    YanıtlaSil
  2. hanifecim eline sağlık. Bizim de sevdiğimiz bir tatlı. Bu aralar sık yaptım. İşim acele değilse ben şekerini yakıyorum. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. mmmmmm bayılırım
    yumuşak yumuşak
    hanifecim ellerine sağlık
    :)))

    YanıtlaSil
  4. katılımın için çok teşekkür ederim tatlı çok pratikmiş ellerine sağlık tarifin yayında. etkinliğimize son katılım 22'si bu arada hatırlatayım sevgiler kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  5. Canım, tarifinizi yayınlandım Ellerinize ,sağlık..Katılımınızdan dolayı çok tşk ederim.O güzel tariflerinizle etkinliği desteklerinizi bekliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Gülo annnem sırada pudingli kekim var en kısa zamanda etkinliğe tekrar katılırım İnşaAllah

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim bir kase lezzetçim...

    YanıtlaSil
  8. Sağol Nurancım görümcemde senin dediğin gibi yapıyor her iki türlüde çok lezzetli oluyor..

    YanıtlaSil
  9. Tombul tarifler 22sine kadar bir tarif daha göndereceğim İnşaAllah

    YanıtlaSil
  10. pratik bir tarif
    nefis
    :-))
    ellerine saglik

    YanıtlaSil
  11. etimeği mutfakta hertürlü kullanımını severim tatlında onlardan biri çok leziz görünüyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. Sağol Emelcim gerçekten pratik bir tatlı.

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim Dilekçim hem lezzetli hem kolay kurtarıcı bir tatlı

    YanıtlaSil
  14. Canım,
    ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor. Bende etimekle yapılan tatları çok severim.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  15. eline sağlık canım etimekli lezzetleri bende çok seviyorum hem hafif oluyor hem lezzetli.güzel bir gün diliyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Etimek tatlısını öyle seviyorum ki ablacım, kendimi tutamayıp fazla kaçırdığım için yapmaya korkuyorum. Ellerin dert görmesin canım ablam...

    YanıtlaSil
  17. Merhabalar,

    Blog'unuz tariflerinizin kalitesinden dolayi ilgimizi çekti.



    Indeksleyebilmemiz için tarifinizi Ptitchef.com'a kaydetmenizden
    memnuniyet duyacagiz.

    Ptitchef Web'in en iyi Mutfak sitelerini bir araya getiren bir
    rehberdir. Yüzlerce Blog şimdiden kaydedilmiştir ve sitelerinin
    tanitimini PtitChef üzerinden gerçekleştirmektedir.

    Ptitchef'e kaydolmak için
    http://tr.petitchef.com/?obj=front&action=site_ajout_form veya
    http://tr.petitchef.com sayfasini ziyaret edin ve üst kisimda yer alan
    "Site blog'u ekleyin" üzerine tiklayniz.

    Saygilarimla

    Vincent
    Petitchef.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler