YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

ÇİKOLATALI KURABİYE


Selamlar arkadaşlar bu kurabiye hamurunu çok seviyorum değişik şekillerde kullanabiliyorum...
Geçenlerde Mutfak hatıralarında bu kurabiye şeklini gördüm görüntü olarak pek beğendim bende kendi kurabiye hamurumla denemek istedim...
Yarım paket margarin
Yarım su bardağı kadar sıvıyağ
3 yemek kaşığı pudra şekeri(çikolata kullanmayacaksınız kurabiyeleri tatlı seviyorsanız tepeleme 4 kaşık kullanın)
bir çimdik kabartma tozu
1 yumurta
1 yemek kaşığı nişasta
un
Margarin,şeker ve sıvıyağı karıştırdım....Yumurta,nişasta,kabartma tozu ve aldığı kadar unla kulak memesi kıvamında hamur yaptım...Hamuru kısa bir süre dolapta dinlendirdim hamuru hafif unlu zeminde açtım.İster su bardağıyla ister büyükçe kurabiye kalıbıyla ben ikisinide kullandım hamuru kestim...Daha sonra kola şisesi kapağıyla (evde şurup şişesinin kapağı vardı çok güzel yıkadıktan sonra ben onu kullandım) ortalarını aldım.(Işıktan dolayı fotoğrafın rengi biraz farklı oldu)Isıtılmış fırında pişirdim kurabiyeler soğuyunca eritilmiş çikolatayla süsledim...Ben biraz aceleci olduğum için çikolata donmadan fotoğrafları çektim o yüzden pek güzel çıkmadı:))))
Arkadaşlar fotoğraf makinem geldi sevgili Haleye tekrar teşekkür ediyorum.....
Kurabiyelerimi Gelibolu ve çatlak kafe arkadaşlarıma gönderiyorum kolaylıklar diliyorum...




13 yorum:

  1. MMM ELLERİNE SAĞLIK HANİFECİM
    :)))
    ÇOK GÜZEL ALDIM CANIM.

    YanıtlaSil
  2. görüntü sahiden çok güzelmiş eminim tadıda öyledir,ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel gözüküyor, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. pek şık olmuşlar eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  5. kurabiyeleri aldım sağol arkadaşım

    YanıtlaSil
  6. Canım,
    ellerine sağlık. Nefis görünüyor.
    Fotoğraf makineni en iyi günlerde kullanman dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  7. çok şık görünüyorlar ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Bu güzel görüntünün lezzeti nasıldır kimbilir.
    Ellerine sağlık canımm.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. canım ellerine sağlık güzel kurabiyelerin şimdi http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/2012/03/cikolatal-kurabiye.html yayındalar,ellerine sağlık,selamlar :)

    YanıtlaSil
  10. Cok güzel olmus canim...
    ellerine saglik
    :-)))

    YanıtlaSil
  11. Gule gule kullan iyi gunlerde insALlah..

    YanıtlaSil
  12. Merhaba, çok güzel görünüyorlar elinize sağlık, fotoğraf makineniz hayırlı olsun, sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. enfes olmuş canım ellerine sağlık...öpüyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler