YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

KREM ŞOKOLA

Selamlar arkadaşlar uzun zamandır yeni tarifler denediğim için eskilere pek fırsat kalmadı...Geçenlerde tarif defterime bakarken sütlü tatlımı yaptığım zaman hepimizin çok beğendini hatırladım tekrar yaptım...
Önceden yaptığım tatlı burada...
Tatlımın tarifini sevgili Sibelden almıştım..
5 su bardağı süt
1 su bardağı toz şeker
1 Türk kahvesi fincanı su
4 dolu çorba kaşığı nişasta
2,5 çorba kaşığı kakao
3-4 kare parça bitter çikolata ya da madlen
Sütü şekerle birlikte tencereye alın, şeker eriyinceye kadar arada karıştırarak ısıtın....
Bir kase içine suyu koyun, nişastayı ekleyin ve eriyinceye kadar ezerek karıştırın. Daha sonra tenceredeki süte ekleyin.
Kakaoyu da tencereye ekleyin ve koyulaşıncaya kadar sürekli karıştırarak pişirin..
Kaynamasına yakın çikolatalarınızı ekleyin, eriyinceye kadar karıştırın. Kaynayınca ocağı kapatın.
Tatlınızı kaselerinize paylaştırın, biraz soğuduktan so
nra buzdolabına kaldırın. Servis yaparken dilediğiniz şekilde süsleyin.



18 yorum:

  1. Çocukluğumuzda şimdiki kadar her şey bu kadar bol değildi bu tür şeyler çoğunlukla evlerde yapılırdı :)) Çok iyi yapmışsın canım yapmakla ellerine sağlık.
    Afiyetler olsun...

    YanıtlaSil
  2. Nefis görünüyor.
    Ellerine sağlık canım.
    Sevgiler...
    :))

    YanıtlaSil
  3. Ohhhhh hafif ama lezzeti bol bir tatlııı ellerine sağlık canım :)

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  4. ellerıne sağlık canım harıka bir tatlı olmuş

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık hanifecim sağlıkla kal..

    YanıtlaSil
  6. ablam ziyaretinle beni nasıl mutlu ettin bilemezsin,allahta sizi mutlu etsin inşallah,hemen izlemeye aldım sizi:)

    YanıtlaSil
  7. ELLERİNE SAĞLIKKK CANIM..
    SUNUMUNA BAYILDIMM..
    TABAĞI ALDIM, ARAMA EMİ BOŞUNA;)
    MUHABBET VE DULA İLE.
    HAYIRLI CUMALAR..

    YanıtlaSil
  8. Yıldızcım bizim zamanızda bu kadar çok çeşit yoktu ama yediklerimiz sanki daha lezzetliydi...
    Teşekkür ederim ...

    YanıtlaSil
  9. Elifçim sağol arkadaşım...

    YanıtlaSil
  10. Zeymuran teşekkür ederim arkadaşım...

    YanıtlaSil
  11. Bir tutam kekik tabağı al arkadaşım senden kıymetlimi:))))

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Gül Amin ablacım blog arkadaşıyız birbirimize destek olucağız İnşaAllah

    YanıtlaSil
  13. Turuncu tatlar sağol arkadaşım..

    YanıtlaSil
  14. Evrencim sağol arkadaşım..

    YanıtlaSil
  15. gerçek mutfağımla geldim ablam,çok sinirlerim bozuktu ama şu an daha iyiyim,dün gece uyuyamadım döndüm durdum ve pc.nin karşısından kalakmıyorum.sanki kapatınca köttü birşey olacakmış gibi

    YanıtlaSil
  16. Üzülme ablacım İnşaAllah bir daha aynı sorun olmaz

    YanıtlaSil
  17. ellerine sağlık nefis bir tatlı olmuş
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  18. acılı günümde yanımda olduğunuz için çok teşekkür ederim.. ellerinize sağlık nefis olmuş sevgilerimle

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler