YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

TATLI KURABİYE

Selamlar arkadaşlar güzel bir gün olur İnşaAllah...Geçenlerde alış verişe çıktığımda almıştım süsleme aparatını fiyatıda çok ucuz....
3 yada 4 liraydı kullanımı pratik kurabiyeleri veya pastaları süslemek için güzel bir aparat...
Burada yaptığım kurabiye hamurunun birazını aparatı denemek için kullanmıştım.Nasipse haftaya misafirlerim gelecek pasta veya kurabiye bakalım hangisinde kullanmak kısmet olucak.....


14 yorum:

  1. Hanifeciğim kurabiyelerin çok başa-rılı opluyor her zaman dendiklerimi ne yazıkki bir türlü paylaşmak kısmet olmadı annemlerin kuranında yaptığıma denk geldi o ortamda fotoğraflamak biraz abes olacaktı.. bu tarifinde çok güzel olacağa benziyor aparatı kızım için almayı düşünüyorum nerde bulabilirim? sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Kurabiyeler çok şık olmuş. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  3. kurabiyeler nefis olmuş aparatada bayıldım trye gidince alayım bari:) sevgilerimle.. seval

    YanıtlaSil
  4. ellerine saglik canim...

    cok güzel olmus :-)

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Ablacığım bu kurabiyeler çok şık görünüyor. Kalıplar çok ilginçmiş. Neler çıkarıyorlar değil mi?
    Ellerin dert görmesin canım ablam. Muhabbetlerimle

    YanıtlaSil
  6. kurabiyeler çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. çok guzel cok sık olmuslar ellerıne sağlık canım

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. kalıplara bayıldım.Nerden aldınız acaba?

    YanıtlaSil
  11. Arkadaşlar kalıplarımı İzmirde Japon pazarı diğer adıda Forbestte derler hemen hemen ne ararsan bulduğum dükkanlar var oradan aldım

    YanıtlaSil
  12. cevap için teşekkürler hanife hn.Blogunuzu çok beğendim.Sizden çok şey öğreneceğim.Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Nisahobi arkadaşım sorun olursa seve seve cevaplarım ziyaretin için teşekkür ederim blog sayesinde birbirimizden yeni bilgiler öğreniyoruz

      Sil
  13. Pastane kurupastalarını anımsattı bana.
    Yada şeker hamuruyla yapılan süslü püslü kurabiyeleri:)
    Elinize sağlık...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler