YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

KAKAO BİSKÜVİLİ TAVUK GÖĞSÜ

Mutlu bir hafta dilerim arkadaşlar....
İki gün önce subliminal mesajlarla ilgili yazdığım yazı sebebiyle duyarlı bir ziyaretçim Büyük Takip proğramını seyretmek isteyenler için proğramın videosunun linkini yollamış kendisine teşekkür ediyorum
Seyretmeyen arkadaşlarımız varsa proğramının linki BURADA bence mutlaka seyretsinler...
 Subliminal mesajlar gerçekten çok ciddi tehlikeler içeriyor özelliklede çocuklarımız ve gençlerimiz için İnşaAllah çok kısa zamanda yetkililer buna bir çözüm getirirler...
**********************************************************
Geçen hafta misafirlerim vardı tatlı olarak yalancı tavuk göğsü yapayım diye düşündüm...
Baktım yarım paketten fazla kakaolu pötibör bisküvi var ziyan olmasın diye muhallebinin arasına dizdim iyikide öyle yapmışım değişik lezzetli bir tatlı oldu....
Tatlıyı dikdörtgen borcama 750 gram sütten yapmıştım muhallebisi biraz ince olmuştu ev halkı tarafından tatlı çok beğenilce bu gün 1,5 litre sütten yine diktörtgen borcama yaptım daha kalın bir muhallebi oldu...
Evet tatlımızın malzemelerine bir bakalım....
1,5 litre süt
2,5 çay bardağı toz şeker
2 çay bardağından biraz un eksik
1,5 çay bardağı nişasta
1,5 yemek kaşığı toz krem şanti
1 paketten biraz eksik kakaolu bisküvi
Süt,şeker,un,nişastayı tencerede çırpma teliyle karıştırarak pişirdim ateşten aldıktan iki üç dakika sonra krem şantiyi ekledim mikserle uzun bir süre çırptım...
Suyla çalkaladığım dikdörtgen tepsiye muhallebinin yarısını döktüm kakaolu bisküviden bir sıra dizdim kalan muhallebiyi bisküvilerin üzerine gezdirdim..Dolapta dinlendirdim...
Tavuk göğsü tatlısını sevgili Paşasofram ve Pastaeline gönderiyor kolaylıklar diliyorum...


16 yorum:

  1. Ellerine saglik canim etkinligimde beni yanliz biramadigin icinde cok tsk.ler

    YanıtlaSil
  2. elinize sağlık aldım tarifi:)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık arkadaşım. Sütlü tatlılar her zaman favorimdir..

    YanıtlaSil
  4. Tavuk göğsünüz lezzeti görüntüsüne yansımış.ellerine sağlık valla.afiyetle yediniz inşallah.
    hayırlı geceler.arkadaşlığınız için teşekkürler.bende sizleri izlemeye aldım..

    YanıtlaSil
  5. ağır şerbetli tatlılardan ziyade sütlü tatlı yapmaya çalışıyorum. Bunu da listeme aldım. ellerinize sağlık.
    Ben de beklerim

    YanıtlaSil
  6. ziyaretin ve beğenilerin için teşekkürediyorum, izin ne demek izlemeye değer bulman beni mutlu eder:)tarifin çok hoş maksat mutfaktaki malzemeleri değerlendirmek de olmalı ellerine sağlık,sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. merhaba ziyarete geldim tavuk göğsünün görüntüsü çok hoş tadıda eminim öyledir ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  8. valla resim anlatmış zaten çok lezzetli olduğunu
    eline sağlık öptüm canım

    YanıtlaSil
  9. Imm nefis görünüyor.Çok severim bu tatlıyı ben.:)ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. HANİFECİM ELLERİNE SAĞLIK CANIMIN İÇİ ÇOK HAFİF
    :)))

    YanıtlaSil
  11. eline sağlık nefis görünüyor,krizler için birebir..

    YanıtlaSil
  12. tam benlik olmus,hem sütlü hem hafif elinize saglik nefis olmus

    YanıtlaSil
  13. eline sağlık hanifecim,ben de bereketlensin hatta renklensin diye bazen senin gibi arasına bazen de en alta kakaolu bisküvi koyuyorum:)bereketiniz çok olsun

    YanıtlaSil
  14. Elinize sağlık,yaz mevsimi için harika bir tatlı ,görüntüsünden ne kadar lezzetli olduğunu tahmin etmek zor değil:)

    YanıtlaSil
  15. ellerine sağlık canım paylaşımların bol bol olsun sevgiler;))

    YanıtlaSil
  16. süper görünüyor hemen denemem lazım takipteyim artık :)
    http://keceliislerdukkani.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler