YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

RULO BÖREK

Hem pratik hemde lezzetli bir börek tarifi arkadaşlar...
3 tane yufka
1 tas su ve sıvı yağ karışımı
Haşlanmış patates
ıspanak
tuz
Yufkanın bir tanesini tezgaha yaydım su ve sıvıyağ karışımdan   fırçayla yufkayı ıslattım tuzla tatlandırdığım haşlanmış patatesten yufkanın üzerine yaydım ikinci yufkayıda tezgahtaki yufkanın üzerine koydum tekrar karışımla ıslattım ıspanağı yufkanın üzerine  yaydım üçüncü yufkayıda diğer yufkaların üzerine koydum onuda karışımla ıslattıktan sonra haşlanmış patatesten yaydım...

Yukanın ucundan sarmaya başlayıp rulo yaptım ruloyu ortadan ikiye kestim  streç filmle sarıp rahat dilimlenmesi dolapta beklettim yaklaşık bir parmak genişliğinde dilimledim tepsiye dizdim ısıtımış fırında pişirdim...




17 yorum:

  1. ELLERİNE SAĞLIK ÇOK ŞIK BİR BÖREK OLMUŞ..

    YanıtlaSil
  2. pratik ama bir o kadarda şık ve leziz canım:)
    hepsi bir arada ellerine sağlık:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Hanifeci ellerine sağlık.Çok pratik ve şık olmuş..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. benim dondurucumda her zaman vardır..habersiz gelen misafirler için...
    ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Yufkalı tarifleri çok seviyorum. Açma olayı beni aşıyor. Çok güzel gözüküyor, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir börek olmuş, ellerine sağlık.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Hafta sonu bir arkadaşımda yedim. Ellerine sağlık arkadaşımpek bir lezzetli yapmış. 3 dilim yedim :)
    sizinde ellerinize sağlık.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Canım,
    ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor. Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  9. Kandiliniz mübarek olsun. Rabbim dualarımızı kabul etsin inşallah.

    YanıtlaSil
  10. merhabalar bloğunuzu yemek gurmasinden keşfettim. Çok güzel tarifleriniz var. Ben sitede yazarlık yapıyorum ve bir bloğum var. Sizi takibe aldım. Bana da beklerim.
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Mübarek Regaip kandilinizi de kutlarım...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Kandilimiz mübarek olsun canım,Emeğine sağlık rulo börek de çok güzel:)

    YanıtlaSil
  12. Canım,
    Kandilini kutlar, Hayırlara vesile olmasını dilerim.
    Börek nefis görünüyor, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Biliyorum çok güzel oluyor
    Ellerine sağlık
    Hayırlı kandiller
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Ellerinize emeklerinize saglik cok güzel görünüyor .Afiyetler olsun hayirli kandiller.

    YanıtlaSil
  15. çok lezzetli görünüyorlar, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  16. eline sağlık hem kolay hem yumuşacık bir börek:) şifa olsun

    YanıtlaSil
  17. ellerine sağlık şu an çok acım ve çok lezzetli gözüküyor

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler