YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

TEKLİ PASTA


 Mutlu,sağlıklı ve huzurlu bir hafta dilerim cümlemize..Sevgili Cahidenin etkinliğine katılmıştım tekli pastalarımla yayınlamak şimdiye kısmetmiş...
Malzemelerimize bir bakalım...
TEKLİ PASTA (Tepsi ölçüsü 30*22 cm)
4 yumurta
1 su bardağı un
1 su bardağı toz şeker
2 yemek kaşığı nişasta
2 yemek kaşığı sıvıyağ
1 yemek kaşığı kakao(kakaonun kalitesine göre 1,5 yemek kaşığıda olur)
1/2 paket kabartma tozu
1,5 paket toz şanti
250 ml soğuk süt
YAPILIŞI
Yumurta ve şeker köpük köpük olana dek iyice çırpılır sıvıyağ,nişasta,kakao, kabartma tozu ve un da ilave edilir karışımın kabarıklığını çok fazla öldürmeden çırpılır yağlanmış tepsiye döküp  pişirilir…( Ben teflon tepsi kullandım)
Süt ve şanti çırpılır dolapta biraz bekletilir…
Kek soğuyunca ortadan ikiye kesilir şantiden sürülür dolapta beklektikten sonra dilimlenirse daha iyi olur keserken şanti yayılmaz…
Dilimlenen tekli pastamızın üzeri şantiyle ve toz antep fıstığıyla süslenir..
not:Daha kalın kek isterseniz ölçüleri artırabilirsiniz…Ben keki ıslatmadım arzu edilirse hafif nemlendirilebilir…


29 yorum:

  1. Pastalar nefis görünüyor canım. Ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifçim teşekkür ederim..

      Sil
  2. çok güzel görünüyor canım ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim arkadaşım..

      Sil
  3. ismi niye tekli pasta ben anlamadım ,ama çok güzel görünüyor ellerinize sağlık selamlar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilekçim tek kişilik pasta yazıcaktım daha kolayıma geldi teşekkür ederim :)))

      Sil
  4. ellerinize sağlık çok güzel görünüyorlar:)izlemedeyim:)blogunuz çok güzel gerçekten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim İncicim her zaman beklerim..

      Sil
  5. Çok güzel görünüyorlar, ellerinize sağlık.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim arkadaşım..

      Sil
  6. Harika görünüyor ellerine sağlık canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim arkadaşım sağolasın...

      Sil
  7. ellerine sağlık çok şık bir görüntü canım:)
    mutlu haftalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim arkadaşım sanada mutlu haftalar dilerim..

      Sil
  8. iyi fikirmiş canım.ellerine sağlık çok güzel görünüyor.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim arkadaşım sevgiler...

      Sil
  9. Hiiiii! Ben seni daha önce neden görememişim Hanife, bayıldım bloğuna, bu gece uzun-uzun karıştıracağım her köşesini. Deneyeceğim çok şey olacak. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynepçim canımya hoş geldin bloğum 7/24 saat açık her zaman beklerim...

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim arkadaşım sevgiler...

      Sil
  11. oyy süper bişey bu ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim arkadaşım sevgiler...

      Sil
  12. çok şık bir sunum olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim arkadaşım sevgiler...

      Sil
  13. Merhaba arkadaşım ellerine saglık görünüşü mükemmel tekli pastan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba arkadaşım teşekkür ederim sevgiler...

      Sil
  14. Bayıldım bu pastaya ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  15. Cok lezzetli gorunuyorlar:) canim cekti:)

    YanıtlaSil
  16. Pastarınız harika elinize sağlık

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler