YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

SİRKELİ POĞAÇA


 Cumamız mübarek olsun arkadaşlar....İzmir bir kaç gündür çok sıcak Temmuz ve Ağustos aylarını düşünmek bile istemiyorum..Allah yardımcımız olsun..
 Sevgili Sevalin sayfasında görüp denedim poğaçayı arkadaşım pastane poğaçası demiş ben sirkeli poğaça diye kaydettim not defterime.. 
Benim klasik poğaçamdan farkı içinde sirke olması tarif için arkadaşıma teşekkür ediyorum ve tarifi paylaşıyorum...
250 gr margarin yada tereyağ
1/2 su bardağı sıvıyağ
1/2 su bardağı yoğurt
1 pk kabartma tozu
1 tatlı kaşığı tuz
2 ym kaşığı sirke
2 tane yumurta akı hamuruna sarısı üzerine
aldığı kadar un
Tüm malzemeyi karıştırın yumuşak kıvamlı hamur yoğurun. Yarım saat dinlendirin. Cevizden büyük parçalar koparıp yuvarlayın içine peynir koyup kapatıp tekrar yuvarlayın. Üzerine yumurta sarısı sürüp 200C fırında pişirin.




14 yorum:

  1. Pofuduk pofuduk bir görüntü ellerinize sağlık;)

    YanıtlaSil
  2. kıyır kıyır nefis bir poğaça ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  3. mımm.bayılırım poaçaya.nasılda güzel olmuşlar..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel poğaçalar bunlar :) görünüşü gibi eminim ki tadı da nefistir... Ellerine Sağlık, Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Çıtır çıtır olmuştur sanırım.

    YanıtlaSil
  6. Adsız16.6.12

    Bu gece kulun yalvarış ve yakarışlarını Yüce Mevla'ya sunacağı ve O'nun sonsuz affından, merhametinden, iyiliğinden bol bol yararlanacağı umut, huzur ve müjde gecesidir. Kandiliniz hayırlı olsun!
    ayrıca poğaca nefis ellerine sağlık
    hdidem
    www.hadisofraya.com

    YanıtlaSil
  7. Kandiliniz mübarek olsun.

    YanıtlaSil
  8. ELLERİNE SAĞLIK CANIM ÇOK GÜZEL
    :))

    YanıtlaSil
  9. Sirkeli kurabiyeleri çok severim. Ama poaçada hiç denemedim. Deneyeceğim inş. Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. bunu bende yapıyorum kıyır kıyır oluyor valla..resmin içine dalasım geldi
    eline sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Sirkenin fonksiyonu ne acaba? Çok güzel görünüyorlar. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlhan bey sirke poğaşanın kıtır lezzette olması için ekleniyor diye biliyorum.....

      Sil
  12. neden izleyicileriniz profil resmi yok :) hepside blog dostlarım:) merhaba hanife hanım bu gece gece olmamalıydı agzım sulandı resmen!:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavii sorunu anlayamadım daha detaylı sorarsan yardımcı olmaya çalışırım...Bazen benimde fotoğtaflara bakınca midem kazınıyor:))))

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkürler