YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

EV YAPIMI LİMONATA NASIL YAPILIR


Hayırlı,sağlıklı bir hafta dilerim arkadaşlar.....Sıcak günlerin en güzel ikramlıklarındandır soğuk limonata ....Sevgili Cahide bacımın sitesinden aldım tarifi....
Nasıl yapmışım bir bakalım...
3 tane iri limon
1,5 su bardağından biraz fazla şeker
1 yemek kaşığı kadar limon tuzu(göz kararı kullandım)
2 litre sıcak su
Limonları iyice yıkadıktan sonra rendenin küçük gözünde limon kabuklarını beyaz kısımlarını almadan rendeledim....
Limonların sıkacakla suyunu sıktım,üzerine şeker ve limon tuzunu da ekledim...
2 litre sıcak suyu üzerine döktüm,şeker ve limon tuzunuda ekleyip eriyene kadar karıştırdım...
Dışarda soğuyan limonatayı süzgeçten süzdüm dolaba kaldırdım..

Sevgili Cahide 4 litre su kullanmış ama bana 2 litre kıvamında geldi ...
Afiyet şifa olsun.....



8 yorum:

  1. ellerinize sağlık içmiş gibi ferahladım vallahi

    YanıtlaSil
  2. Yaz günlerinin vazgeçilmezi, ellerine sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
  3. bayılıyorum ben ev yapımı limoanaya harika gözüküyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Çok iyi geldi bu havada bu tarif...

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık çok güzele benziyor.Tarifi denyeceğim ama limonları sıcak su ile mi sıktın burayı pek anlamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminecim limonları sıcak suyla sıkmadım şeker ve limon tuzu kolay erisin diye soğuk su yerine limonataya sıcak su ekledim

      Sil
  6. yorum yazdım amaokuyabildiniz mi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharcım başka yorum yazmıymışdın yalnızca bunu okuyabildim...

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkürler