YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

MİMLENDİM....


Selamlar arkadaşlar sevgili Seyyah Gül arkadaşım beni mimlemiş arkadaşıma teşekkür ediyorum ve cevaplarıma geçiyorum...
1-Blog açmaya nasıl karar verdiniz?
Uzun bir zaman blogları izledim ve çok şeyler öğrendim ama blog açmak aklımın kıyısından bile geçmiyordu ama yapı olarak bilgi paylaşımını çok severim yeni bir tarif,pratik bilgi hayatımızı kolaylaştıracak ne varsa  öğrendiğim zaman (bloğum yokken)hemen yakınımdakilere anlatırdım..
Olurmu olmazmı derken blog sahibi oluverdim...
2-Sizde benim gibi ilk miminizde zorlandınız mı?
Zorlanmadım desem yalan olur ama zamanla öğrendim..
3-Blog arkadaşlığınızda önemsediğiniz şey nedir?
Dürüstlük,tatlı dil gerçek hayattada bunlara çok önem veririm...
4-Blogdan önce ve blogdan sonra dersem neler söylersiniz?
Sanal alemde bu kadar güzel dostuklar kurulduğunu ve insanların birbirinin yüzüne görmeden onlar için üzüldüklerini ve candan dua ettiklerini yeri geldiğinde sevinilebildiğini gördüm... 

Evet benden bu kadar selametle kalın..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için çok teşekkürler