YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

GEZİ FOTOĞRAFLARI


Mutlu,huzurlu,sağlıklı hafta sonları dilerim arkadaşlar yaklaşık bir ay kadar önce Ankara'ya gitmiştim fotoğrafları yayınlamak şimdiye kısmetmiş....
Aslında gençlik parkına ve kuğulu parkada gitmiştim ama fotoğraflar gece çekildiği için net çıkmadı bu sebeple yayınlayamadım... 
Hacı Bayramı Veli Hazretlerinin camii ve türbesi...
Ankara kalesi...
Natavega alışveriş merkezindeki akvaryum..
Bu balıkların grup halinde havada asılıymış gibi hiç kıpırdamadan durmaları çok ilginç gelmişti...
Rabbim ne güzellikler yaratmış..
Bu fotoğrafı çekerkende yayınlarkende nasıl korktuğumu bir Allah bir ben bilirim....
Anıtkabirde askerler görev değişimine giderken..
Anıtkabirdeki  arslanlı yol....
Şimdilik benden bu kadar Allah nasip ederse bu hafta misafirlerim var bakalım mutfağımdan neler çıkacak selametle kalın...


9 yorum:

  1. Merhabalar iadeyi ziyarete geldim canım :)takipteyim
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin mutluanne her zaman beklerim sevgiler..

      Sil
  2. BUNU SÖYLERKEN UTANIYORUM AMA ANKARA'LIYIM AMA ANKARA KALESİNE GİTMEDİM VE AKVARYUMA
    TEŞEKKÜRLER GÜZEL RESİMLER İÇİN
    HAYIRLI SABAHLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı sabahlar Seyyahım bende İzmirliyim görmediğim bazı yerler var sağlık olsun gezeriz İnşaAllah...

      Sil
  3. bir Ankaralı olarak hala akvaryumu görmedim merak ediyorum .Bayramda gidersem Ankara'ya niyetimde var inşallah.resimler güzel olmuş.SEvgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akvaryum değişik ve oldukça büyük zannedersem Türkiyenin ikinci büyük akvaryumuymuş sevgiler..

      Sil
  4. Merhaba,
    Ankara ile ilgili fikirleriniz için çok teşekkürler,Ankara Kalesi,Hacı Bayramı Veli Haz.Camii ve Türbesi ve akvaryuma mutlaka gidilmeli diye not ettim,misafir hazırlığınız için şimdiden kolay gelsin,hayırlısıyla atlatırsınız inşallah.
    Sevgilerimle,
    emirlehayatguzel.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Mürvetçim mutlu gezmeler dilerim..

      Sil
  5. paylasiminiz icin tesekkurler ediyorum
    bahcemden sevgilerimi yolluyorum

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler