YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

SÜRPRİZ KEK


Hayırlı günler arkadaşlar burada verdiğim kek tarifimin bir tanesini süpriz kek olarak hazırlamıştım nasıl yaptığıma bir bakalım...

Öncelikle burada yazdığım şekilde keki hazırladım....
Dolma biber oyucağıyla kekin içinden düzgün parçalar çıkardım..
Soğuk sütle çırpıp dolapta beklettiğim şantiden kekin boşluklarını doldurdum üzerine kakao eledim....
Kekimizi dolapta biraz beklettikten sonra servise hazır...
Kekin yanına bir bardak ev yapımı vişne suyumuzda hazır...Sürpriz kekimi bloğunu severek takip ettiğim çay saati etkinliğinin ev sahibesi sevgili Füsuna gönderiyor kolaylıklar diliyorum..


13 yorum:

  1. çok şık olmuş.ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkûr ederim Sagolasin.....

      Sil
  2. Ellerine sağlık hakikaten hoş görünüyor... Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler sevgiler....

      Sil
  3. Çok hoş bir süpriz olmuş..bayıldım..elerinize sağlık..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagolasin canim sevgiler..

      Sil
  4. süperrr ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagolasin canim tesekkurler...

      Sil
  5. tarifinizi etkinl,kte yayınladım ellerinize sağlık hoşcakalın

    YanıtlaSil
  6. Güzel değişik fikirmiş paylaşımın için teşekkürler canım..ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Elime kahvemi aldım geldim baktım birde ne göreyim süpriz kek... Bayılırım :) Bundan sonra takipteyim Ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  8. Cok güzel seyler paylaşıyorsunuz. Bu cok eglenceli geldi hem adından hemde delikler açmak :D içine istediğini koyabiliriz diye düşünüyorum çikolatalı bir sos yada krema... Kek yaparken eğlenebilmek çok güzel olacak :)Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler