YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

VİŞNELİ MUHALLEBİ




  Yeni haftamız hayırlı olsun arkadaşlar haftaya tatlı başlayalım tatlı devam etsin İnşaAllah....
Geçenlerde yaptığım vişne marmelatını kullandım tatlıda..
Tarifimize geçelim...
1/2 litre süt
1/2 çay bardağı un
1/2 çay bardağı nişasta
1 çay bardağı toz şeker
1 yemek kaşığı toz krem şanti
Vişne marmelatı
 Un,nişasta ve şekeri kuru olarak tencerede karıştırdım sütü ilave edip sürekli karıştırarak pişirdim....
  Daha sonra toz şantiyi muhallebinin içine koydum mikserle güzelce çırptım......Kaselere paylaştırdım..
Vişne marmeladını rondoda parçaladım nişastayla çok koyu olmayan muhallebi kıvamda pişirdim.....Kaselerdeki muhallebinin üzerine paylaştırdım.. 
Vişneli sosumuzun muhallebide ayrı bir kat olmasını istiyorsak kasedeki muhallebimiz kabuk tuttuktan sonra vişneli sosu eklemek  gerek...



21 yorum:

  1. Amin canım...
    Off off muhallebi nefis olmuş rengi süper görünüyor tadını tahmin edebiliyorum:))) sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banucum teşekkür ederim sevgiler....

      Sil
  2. hanifecim ellerine sağlık.
    gezinde muhteşemdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım sağolasın..

      Sil
  3. Merhaba,
    Ellerinize sağlık,
    Muhallebi ile birlikte vişnenin ekşimsi tadı harika olurdu diye hayal ediyorum,
    Sevgilerimle,

    emirlehayatguzel.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mürvetçim teşekkür ederim sevgiler....

      Sil
  4. Hanifecim,
    tatlın nefis görünüyor,vişne özellikle de sütlü tatlılara çok yakışıyor,eline sağlık,
    hayırlı haftalar,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol arkadaşım sevgiler...

      Sil
  5. Nefis olmuş,vişne nasılda yakışmıştır.ellerine sağlık Hanifecim..sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nursencim sevgiler..

      Sil
  6. ellerinize sağlık bayılırım muhallebiye.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bende çok severim..

      Sil
  7. RENK MÜKEMMEL
    TADIDA GÜZELDİR MUHAKKAK ELLERİNİZE SAĞLIK
    HAYIRLI SABAHLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyyah Gülüm teşekkür ederim...

      Sil
  8. Geldim,merhaba.Vişneli tatlıyı beğendim,ellerine sağlık.Çok severim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın Nilgüncüm hoşgeldin sevgiler

      Sil
  9. NEFİS GÖRÜNÜYOR ELİNE EMEĞİNE SAĞLIK HANİFE. SEVGİLER SELAMLAR ÇOK...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım sevgiler..

      Sil
  10. Çok leziz görünüyor. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Hem kolay, hem sağlıklı, hem de hafif. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler