ALLAHIM GÖNLÜMÜZDE OLANI HAKKIMIZDA HAYIRLI EYLE,HAKKIMIZDA HAYIRLI OLANA GÖNLÜMÜZÜ RAZI EYLE …

MARMELATLI KURABİYE


 Selamlar arkadaşlar kış yaklaşıyor sıcacık çayın yanına kurabiyeler çok iyi gidiyor..
.Bende üşenmedim marmelatlı kurabiyeler yaptım buyrun tarifimize bakalım..
1 paket margarin
1,5 çay bardağı sıvı yağ
1,5 çay bardağı pudra şekeri
1 yemek kaşığı nişasta
1 tutam kabartma tozu
Un
Hindistan cevizi
Reçel veya marmelat 
Oda ısısındaki margarini,pudra şekerini ve sıvıyağı karıştırdım...Nişasta,kabartma tozu aldığı kadar unla kurabiye hamurumu hazırladım...
Cevizden biraz küçük toplar alıp avucum içinde yuvarladım kurabiyelerin yalnızca üst kısmını hindistan cevizi koyduğum kasye batırdım....
Tepsiye dizdim parmağımla kurabiyelerin ortasını çukur yaptım ısıtılmış fırında pişirdim...
Kurabiyeler pişerken kabarınca çukur yerleri hafifçe bastırdımki reçele yer kalsın... 
Pişen kurabiyeler soğuduktan sonra ortalarına reçel koydum...
Kurabiyelerimi  sevgili Gülcanın ev sahibliği yaptığı 77.PDÇE ne gönderiyorum..
Afiyet şifa olsun...




25 yorum:

  1. ellerinize sağlık,kurabiyeleri çok severim..

    YanıtlaSil
  2. En sevdiğim kurabiye. Mis gibi kokar ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  3. Benim gibi kurabiye canavarına göre çok lezzetli gözüküyorlar. Bir oturuşta hepsini yiyebilirim ben. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. bu kurabiyeyi bi ara sık sık yapardım. bu aralar pek yapmamışım. iyi ki aklıma geldi. :) bu arada tabağa bayıldım...

    YanıtlaSil
  5. benim sayfama da hoş geldiniz. ellerinize sağlık. sayfanızı hem izlemeye başladım hem de önemliler arasına ekledim ki sizi bulmak kolay olsun. her gün bir tarifinizi denemeye karar verdim. çok hoşlar ve anlatım çok güzel.

    YanıtlaSil
  6. merhaba canım,geç kaldım kusura bakma,ancak yayınlayabildim tarifini,elleirne sağlık,çok teşekkürler,,,,gene beklerim,selamlar :)
    http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/2012/11/marmelatl-kurabiye.html

    YanıtlaSil
  7. Ellerinize sağlık. Sıcacık bir çayla nasıl iyi giderdi olsa. :)

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize saglik harika görünüyorlar...Blogunuz hosuma gitti, sizi izlemeye aldim bende beklerim...Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize Sağlık Çok Güzel Görünüyorlar,
    Benim blogumada Beklerim Sizi.

    emresra5253.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık hanifem aldım çayımın yanına:))

    YanıtlaSil
  11. Merhabalaaar :) Biz de geldik!
    Blogunuz çok güzelmiş...

    Selamlar

    YanıtlaSil
  12. merhaba bende bloğunuza geldim ve çok beğendim. kurabiyelerde harika ellerinize sağlık.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar,ben de sizi ziyarete geldim;)
    Bloğunuzu şöyle bir gezdim tarifleriniz ve anlatımınız çok güzel.Tarifler tatlı ağırlıklı,yukarıdaki marmelatlı kurabiyeniz de nefis görünüyor..Elinize sağlık..Ha bu arada tabağınız çok hoş güle güle kullanın:)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. Her zamanki gibi nefis görünüyor, senin postlarını okurken hep acıkıyorum. :]

    YanıtlaSil
  15. marmelatlı kurabiyeye bayılırım, marmeları yalnız olarakta severim :)

    takibe aldığınız için teşekkür ederim, bende takipteyim ^_^

    YanıtlaSil
  16. işte aradığım kurabiye tarifi başka tarifim var ama güzel olmuyordu...ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  17. yemeye gerek yok otur seyret yani :) eline sağlık hanifecim sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  18. Uzunn kış gecelerimde çayın yanına nasılda yakışıyor dimi ablacım..:))
    Ellerine sağlık.
    Çok güzel görünüyorlar.

    YanıtlaSil
  19. hanıfecımm bende sana geldım:)) ıadeı zıyaret canım:)) ama ıyı kıde gelmişim ne kadar guzerl tarıflerın var ..ellerıne saglık...bende takıbe aldım blogunu sık sık mısafırın olacam ınsallah...

    YanıtlaSil
  20. tarif çok güzel mutlaka denemeliyim yalnız tabak başka bi harikaa :)

    YanıtlaSil
  21. mmm bir kurabiye canavarı olaraktan bu tabağı almak kaçmak geldi içimden..çok nefis görünüyor ama üzerine hindistan cevizi serpmesek olmaz mı ben kızarmış hindistan cevizi görüntüsünü pek sevmiyorum da..sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
  22. şimdi iş yerimdeyim sabah sabah bayıldım bukurabiyelere olsada yesem :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler