YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

FIRINDA ÇİPURA


Selamlar sevgiler arkadaşlar yeni haftamız hayırlı vede uğurlu olsun...
Benim için değişik bir hafta olucak gibi görünüyor uzun zamandır gitmek isteyipte karar verip bir  türlü başlayamadığım ehliyet kursuna başlıyorum nasipse...
Hayırlı olur İnşaAllah...
Denizle çevrili bir ülkede yaşamamıza rağmen balık bilgim çok fazla değil uzmanların sık sık balık tüketin uyarılarını dinleyerek balığı daha fazla mutfağa sokmaya karar verdim...
Geçen hafta pazarda taze çipuraları görünce aldım nette şöyle bir gezindim en lezzetlisinden nasıl pişirebilirim diye sevgili Aslının tarifinden esinlenerek damak tadıma uygun olarak yaptım....
Malzemeleri ve yapımıda çok kolay...
2 tane çupra
Sıvıyağ
Limon
Tuz
Sıvıyağı ve tuzu karıştırıp temizlenmiş yıkanmış  balıkların iç kısımlarına ve üzerlerine fırça ile sürdüm balığın içine limon dilimi koydum fırına verip pişirdim...
Yanınada bol yeşillik afiyet şifa olsun...


21 yorum:

  1. Ellerinize sağlık, ne kadar güzel görünüyor! ben de denemek istiyorum ilk fırsatta, bana da beklerim, sevgiler.. :)
    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
  2. cok severimmmmmmmmmm.suan orucluyum ve cok fena oldum yaaaaaaa

    YanıtlaSil
  3. haftada 2 kere yapmaya gayret ediyorum ....ellerinize sağlık güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık dün akşam bizde de balık vardı.ama çinekop :D
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. biri balık mı dedi hemen oltaya kapılırım:)
    afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık canım ben çipurayı çok severim

    YanıtlaSil
  7. hanıfe cım cupra nasıl ıstah acısı gorunuyor oyle..ellerıne saglık....kursunda hayırlı olsun cok ıyı yapıyosun kesınlıkle her bayana sart bence ehlıyet ve araba...ALLAH rast getırsın canım..bu arada sen cekılısıme katılmadınmı acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar yorumlarınız ve ziyaretiniz için çok teşekkür ederim...Serpilcim bu günlerde zamanla yarışıyorum en kısa zamanda katılmak istiyorum İnşaAllah hediyeler süper..

      Sil
  8. Pazar akşamı bende fırında Çupra yaptım :) çok severim..
    Ellerinize sağlık harika görünüyor..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. ÇOK GÜZEL BİR GÖRÜNTÜ :))
    EHLİYET KURSUNDA BAŞARILAR DİLERİM

    YanıtlaSil
  10. CANIM ELLERİNE SAĞLIK
    ÇOK LEZZETLİ GÖZÜKÜYOR
    EHLİYET SE BİR BAYAN İÇİN OLMASSA OLMAZLARDAN BENCE
    EN BAŞTA DA ÖZGÜRLÜK
    HAYIRLI AKŞAMALR

    YanıtlaSil
  11. www.hayalsepeti.blogspot.com6.12.12

    Haftada bir kere yemeye çalışıyoruz biz de balığı. Ama sizinki harika gözüküyor..Ehliyetiniz de hayırlı olur umarım, kazasız belasız kullanmayı nasip etsin Rabbim..

    YanıtlaSil
  12. ellerine sağlık harika görünüyor kursunuz hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  13. Ellerine sağlık hanifecim nefis görünüyor. sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  14. Ellerinize sağlık çook severim çok güzel görünüyor... defne yapragı da kullanıyorum ben çok hoş bir koku veriyor

    YanıtlaSil
  15. Ellerinize sağlık oğlum Atahan da çok seviyor çipurayı... Tahvisye ederim balıkları alimunyum folayanın içine koyun üzerine biraz sıvı yağ bol bol soğan halkaları ve kabuklu limon halkaları... Soğan suyunu salıyor ve folya sayesinde buharıyla fırında pişiyor besin değeride gitmemiş oluyor... Kocam bu balık sayesinde balık yemeğe başladı...:)

    YanıtlaSil
  16. Rahmetli babam cok sever cok yerdi cipura. ellerine saglik.

    sevgilerimle eli

    YanıtlaSil
  17. SÜPER HER TÜRLÜ BALIĞI SEVERİM. SİTEN ÇOK GÜZEL, GÜZEL TARİFLER VAR. İZLEYİCİNİM ARTIK. SEVGİLER.
    BEN DE BEKLERİM
    http://mehtapinrengi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuusura bakma bazen kim takip ediyor kim etmiyor farkına varamıyorum. yorum bırakanlardan görünce uğradım. seni takip etmediğimi gördüm. Genelde beni takip edenleri etmeye çalışıyorum

      Sil
    2. Olur ablacım önemli değil bende çok dikkat etsemde bazen gözden kaçırıyorum..

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkürler