YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

İZMİR LOKMASI VE LOKMA MAKİNESİ

 Selamlar arkadaşlar  burada  lokma tarifi verirken  lokma makinemi soran arkadaşlar olmuştu o gün bu gün yayınlıyacağım derken kısmet bu güneymiş...
 Daha öncede dediğim gibi fiyatı 4 lira civarı ucuz ama her zaman her yerde bulunmuyor geçenlerde bir tane daha almak istedim yoktu...
Eğer makineniz yoksa hamuru krema torbasına doldurup ucunu keserekte kullanabilirsiniz...

Fotoğrafı gece çektiğim için pek güzel çıkma malum günler kısaldı güneş ışığını her zaman yakalayamıyorum...

Selametle kalın...


42 yorum:

  1. Ellerine sağlık,lokma sevmeyen yoktur herhalde,bir makinesi olduğunu bilmiyordum nerelerde bulunuyor acaba?güzel günler dileğiyle hoşçakalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz ve yorumlarınız için çok teşekkürler arkadaşlar..Cizel Pezuk arkadaşım ben lokma makinesini Forbest japon pazarından almıştım...

      Sil
  2. ay oruçlu oruçlu yutkundum ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokda güzel görünüyolarrr
      www.erkrom.com

      Sil
  3. süpermiş krema sıkma torbası hiç aklıma gelmedi :)

    YanıtlaSil
  4. izmir kelimesini görünce dayanamadım..hemen yorum yazmam lazım dedim..izmir de mevlütlerde flan hemen lokma dökerler değil mi? sokakta bizde bi tabak alır kuyruğa girerdik..
    bende çok severim lokma ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müminecim aynen dediğin gibi hayır için dağıtılan yerlerde uzun lokma kuyrukları olur...

      Sil
  5. teşekkürler tatlım:)
    muhabbetler. lokmada nefis olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel görünüyolarrr:)))

      Sil
  6. lokma benim vazgeçemediklerimden... öyle güzel görünüyorlarki elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Ellerinize emklerinize saglik afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  8. bende farklı bir modelini 5.tl aldım ama şekilleri tam istediğim gibi olmuyor biraz yayılıyor yaşa attıktan sonra.

    YanıtlaSil
  9. Çok severim lokmayı ama birde yapsam keske :-)
    İzine gidince ben de alicam bu aletten. Ellerine sağlık Hanifecigim.

    Selamlar.

    YanıtlaSil
  10. vallahi canım çekti bayılırım ben de bol tarçınla.. makinasını da hiç görmedim, kaç yıllık ahçıyım inanın daha önce de hiç denemedim.. fırsat olmadı aslında.. krema torbasından veya makinadan çıkardıktan sonra tencereye atıp aynı anda pişenleri hemen şerbete aktarmak biraz hız ve beceri istiyor diye biliyorum sadece..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esin arkadaşım lokmalarımı şurubun içine atmıyorum fazla yumuşamasın diye şerbeti kaşıkla üzerine gezdiriyorum böylece işim daha kolay oluyor..

      Sil
    2. hımm hem daha hafif olur o zaman sanki.. mantıklı eline sağlık:) denerim inşallah en yakın zamanda:)

      Sil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. olsa da yesek,, çok severim lokmayı. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  13. Ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar.Çokda severim lokmayı

    YanıtlaSil
  14. en sevdıgım tatlılardan bırı lokma ama hıc bır zaman boyle yusyavrlak dökemıyorum:((egrı bügrü oluyor bu makınasından bulssamda bende alsam..krema torbasında da denedım ben ama olmadı yapışıyor poşete ...senınkıler cok guzelll olmuşş...bakk yıne kıskandım yaaa.:)))

    YanıtlaSil
  15. annemler kaşığı ıslatarak veya elleriyle lokma dökerdiler. Makina hem kullanışlı hem çok uygunmuş iyi fikir teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. pratik bir alet olduğu kesin
    eline sağlık canım
    lokmaya kim hayır diyebilir ki
    kal sağlıcakla...

    YanıtlaSil
  17. merhaba
    çok çok teşekkür ederim paylaşım için. izmir lokmaya bayılırım.. bornovada merkez caminin önünde her cuma dağıtılıyor. ben annemleri ziyarete gittiğimde cuma günleri özellikle çarşıya iniyorum :)) sıcak sıcak dağıtılan lokmaların tadına doyamıyorum.. forbest'te yok mu acaba? yine gelir miymiş?? anneme sipariş edeyim de istanbula gelirken getirsin inş.. Tarifi paylaştığınız lokmaların görüntüsüne bayıldım doğrusu.. umarım ben de bu makineden bulurum bir tane.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehparecim satıcı kıza sordum ama oda bilmiyormuş bende ablama alıcaktım denk gelirse artık...

      Sil
  18. canım nereden aldın bulamamışssın gerçi ama gelirmiymiş sordunmu:)pekde leziz görünüyorlar ellerine sağlık:) buarada bir tavsiye belki biliyorsundur zaten ama heykelde teyyare kültür merkezinin orada adana tatlıcısı var çok meşhur of hep taze taze sıcak sıcak çıkıyor bunlar çok lezzetli burma tatlısıda of bu satte canım çekti bak şimdi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lokmayı kendim yapamadığım zamanlarda o kadar çok lokma satan yer aradımki...
      Söylediğin yer İzmirdemi ben bilmiyorum...

      Sil
    2. Bu arada satıcı kıza sordum ama oda bilmiyormuş...

      Sil
  19. Lokmayı çok severim. Ama iç evde denemedim. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  20. Lokma makinesi.. hiç duymamıştım, ama güzel pratik bir makineymiş. Denk gelirsem hemen alıp anneme emrivaki ile lokma yaptırmayı planlıyorum. :]

    YanıtlaSil
  21. Elinize sağlık çok güzel görünüyor. Bende sizi bloğuma beklerim.
    http://jakopapaganbakimi.blogspot.com


    YanıtlaSil
  22. cok pratikmis ya bayildim buna :) biz avucumuzla SIKIYORUZ lokmlari :)
    paylasim icin tsk.ler biryerlerde görürsem en azindan ne oldugunu bilirim :)

    YanıtlaSil
  23. Merhaba lokmalar çok güzel görünüyor ellerinize sağlık:) Biz namazda lokma yapıyoruz ama şerbet koymuyoruz şerbetlisini hiç tatmadım mutlaka çok lezzetlidir:)

    YanıtlaSil

  24. ellerine saglik ne kadar da nefis gorunuyor
    ordan bana da parcaciklari yollasan hayir demem
    yani :))) bende bloguma seni seve seve bekliyorum
    bisous bisous

    YanıtlaSil
  25. Bir İzmir'li olarak İzmir lokmasını çok severim ve İzmir'deki gibi lokmalar pek dökülmüyor İstanbul'da. Böyle makinası olduğunu bilmiyordum. Pek ilgimi çekti doğrusu. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  26. lokmalar harika görünüyor ellerinize sağlık.makineside çok güzel inş. bende bulurum,mutlu günler...

    YanıtlaSil
  27. offf enfes gözüküyo hanife hanım ellerinize sağlık bu lokma makinesinden hemen edinmeliyim bende :)

    YanıtlaSil
  28. lokma tarifini alayım diye baktım ama..
    İzmir de herkes sever lokmayı fakat
    satın alıcak yer yoktur. Sadece siparişle
    yapılıyor hayır yapılacağında..
    Tarifini verirseniz çok sevinirim:-)

    YanıtlaSil
  29. ELİNİZE SAĞLIK,ÇOK SEVERİM.

    YanıtlaSil
  30. NASILDA CANIM ÇEKİYORDU KAÇ ZAMANDIR ELİNE SAĞLIK YEMİŞ KADAR OLDUM.

    YanıtlaSil
  31. selam, izmir lokmasını çok severim, daha dün yedim, ama makinası oldugunu hiç bilmiyordum. Bol tarçınlı olunca bayılıyorum.. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  32. bir izmirli olarak lokmayı çok severim.elinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler