YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

TAVUK SUYU ÇORBASI


Selamlar arkadaşlar malum havalar soğudu kış kendini iyiden iyiye hissettirmeye başladı...Soğuk havalarda içimizi ısıtacak hastalandığımızda en kolay tüketebileceğimiz lezzet tavuk suyuna çorba....
Çorba yaparken genelde göz kararıyla ölçmeden yaparım ama bu sefer sizler için ölçerek yaptım...
Bakalım çorbayı nasıl yapmışım yapıcak olanlara kolay gelsin afiyet şifa olsun...
5,5 su bardağı tavuk suyu
1/2 su bardağı pirinç
1 yemek kaşığı tepeleme ölçüsünden biraz az un
Tuz
Tavuk suyunu tencereye aldım pirincide ekledim su kaynadıktan sonra altını iyice kıstım pirinçler piştikten sonra unu bir kasede az suyla açtım....
Çorbanın içine karıştıra karıştıra sulu unu ilave ettim... Çorba hafif kaynamaya başlayınca altını kapattım çorbamız ılıyana kadar arada bir karıştırdımki  topaklanmasın..
Çok mutlu bir gün geçirmeniz dileğiyle...




18 yorum:

  1. Benden de size çok mutlu bir gün geçirmeniz dileğiyle çorba çok güzel görünüyor ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Hanife,öncelikle güzel geçşin haftanız. tavuk suyuna çorba her zaman içmek istediğimiz bir çorbadır. zaten tavuk aldığımda mutlaka onun kemikli göğüs kafesinden tavuk suyu hazırlar, küçük kutucuklarda dondurucumda saklarım gerektikçe üçer beşer çorbaya kullanırım. fotoğrafta çok hoş görünüyor,eline sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Tavuk suyuyla yapılan çorbaları çocuklar da seviyorlar..Ellerine sağlık, pek güzel görünüyor..

    YanıtlaSil
  4. Mis gibi şifa çorbası ellerine sağlık ...

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor. ben de çok severim bu çorbayı. Özellikle kış aylarında yemesi gerçekten çok güzel oluyor..

    YanıtlaSil
  6. sıcak yaz günleri bile çorbasız duramam heleki tavuk suyuna yapılmış bir çorbaysa ellerinize sğlık

    YanıtlaSil
  7. Ohh miss gibi elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. ooohhh sıcak sıcakk...misss gibiii:)))

    YanıtlaSil
  9. gribin soğuk algınlığının bir numaralı ilacıdır afiyetler olsun:))

    YanıtlaSil
  10. Misss gibi çorba ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  11. Ellerine saglik canim hele bu kis gunlerinde bol tuketmek lazim gribede birebir

    YanıtlaSil
  12. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  13. Cok guzel tarifleriniz var, alttaki katmer pogcalarda nefis ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
  14. hanifecim yine şablon çekilişi var. haberin olsun.

    YanıtlaSil
  15. Kızıma yaptığım çorbalardan ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  16. Oyy oyy bayılırım ellerine sağlıkk

    YanıtlaSil
  17. sevgili hanife hanım bloğuma üye olmuşsunuz çok mutlu oldum. siz beni sevindirdiniz Allah da sizi sevindirsin çok teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler