YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

ÇİKOLATA SOSLU BİSKÜVİ PASTASI

 Hayırlı sağlıklı bir hafta dilerim hepimize...Bizim evde çok sevilen pastalardandır bisküvi pastası hem yapımı kolay hemde hafif bir lezzet....
Tarifimize geçelim dilerseniz....
1/2 paket kakaolu pötibör biskivi
1/2 paket sade pötibör bisküvi
2 su bardağı süt
3 tatlı kaşığı tepeleme nişasta
2 kahve fincanından biraz az toz şeker
1 yemek kaşığı kakao

3-4 parça çikolata
Önce çikolata sosunu yaptım... Çikolata hariç malzemeleri karıştırarak  pişirdim,ateşten almaya yakın küçük parçalara bölünmüş çikolatayı ekledim ateşten aldım eriyene kadar karıştırdım.
Çikolata sosunun ilk sıcaklığının çıkması için beş dakika kadar bekledim arada bir karıştırdımki kabuk tutmasın...


Kakaolu bisküviden üç tane tepsiye dizdim üzerine sostan sürdüm sosun üzerine sade bisküviden dizdim bu şekilde bisküviler bitene kadar devam ettim...
Çikolata sos sürdüğüm bisküvileri resimdeki gibi birleştirdim...
Kalan sosla bisküvilerin üzerini kapladım...
Afiyet şifa olsun..




41 yorum:

  1. Sosyal paylasim siteleri yuzunden blog ziyaretlerimiz rafa kaldirildi malesef
    Hanifecim bende biskuvili pasta yapiyorum ama senin yaptigin cok nefis gornuyor canim ellerine emeklerine saglik. sevgi ve selamlar.

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar guzel bir fikir. Cok guzel olmus...Ellerine saglik canim...

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık Hanife, görüntüsü çok güzel olmuş eminim tadı da muhteşemdir.Aslında tadını biliyorum.Annem eskiden çok yapardı bu büsküvili tatlıdan,beni çok eskilere götürdün bu tarifinle.Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Çok lezzetli :)

    YanıtlaSil
  5. ama süper gözüküyor =)

    YanıtlaSil
  6. ama bunlar çok güzel gözüküyorlar :)))

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. çok iştah açıcı gözüküyor.elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar pratik yapmışsın. Ben yanyana dizerken hep kayar devrilirdi :)) Hiç düşünmemiştim üst üste koymayı..

    Ellerine sağlık en sevdiğim bisküvi pastasıdır..

    YanıtlaSil
  10. niyetliyimde bakmak istemiyorum..Ama bundan kesin yapmalıyım ben ...Sevgiler hanife..Benim rahmetli annemin adı :(

    YanıtlaSil
  11. bu süper bişiy olmuş...
    canım ellerine sağlık.........

    YanıtlaSil
  12. uuuuu çok güzel görünüyor, bisküvi pastası diyip geçmek haksızlık olur. ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  13. Bu pastayi bende cok severek yapiyorum. Cok pratik ve lezzetli. Bu arada blogumun adressi degisti. Tekrar beklerim. :*

    www.femme-trip.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. hanifecim nerelere gittim seneler öncesi çocuklarımın enlerindendi unutulanı hatırlatmak ne güzel
    aldım kuzum misler gibi olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  15. hımmmmm nefıs görunuyorrr ellerıne saglık canım...

    YanıtlaSil
  16. çok pratik bir tarif ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  17. Güzel yorumlarınız için çok teşekkürler arkadaşlar...Yeni tarifleri denedikçe eskileri unutmaya başladım evdekiler çok sevince bende sık sık yapar oldum...

    YanıtlaSil
  18. Harika bir fikir çok sevdiğimiz pratik pastayı hoş bir görüntüyle daha da güzelleştirmişsiniz...
    Ellerinize ve emeğinize sağlık...
    Sevgi ve saygılarımla...

    YanıtlaSil
  19. Hanifecim ellerine sağlık çoçukğumundan buyana yediğim ve vazgeçilmezim bisküvili pastadır.Ellerine sağlık görüntü süpeeeeer......

    YanıtlaSil
  20. Hanifecim bu pasta beni çocukluğuma götürdü..Ellerine sağlık,nefis olmuş..

    YanıtlaSil
  21. Yapmayı öğrendiğim ilk pastalardandı:)Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık!:)

    YanıtlaSil
  22. Aaa harika bi tarif benim için çok iyi oldu oğlum bisküvili pastaları çok sever ..kesinlikle deniycem..
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  23. Ellerine sağlık canım harika bir lezzet bende denemiştim güzel oluyor özellikle görsel açıdan...diğer tariflerine de baktım muhteşem çok beğendim...sevgiler...

    YanıtlaSil
  24. Ben de bunu kakaolu pudingle yapıyorum, sizin tarifinizi de deneyeceğim çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  25. ellerinize sağlık harika görünüyor ;)bloğunuzu bende izlemeye aldım... iyiki sizi keşfetmişim

    YanıtlaSil
  26. Nefis gozukuyor elinize saglik..

    YanıtlaSil
  27. Hanifecim ellerine sağlık. En sevdiğim pastadır biskivili pasta.
    Bu tarifi çikolata sos üzerinde gördüm sabah gazetesinde yapılmış halini gördüm
    yaptım olmadı hele çikolata hazır sosla yaptığım olduğu gibi çöpe gitti.
    Canım fotolar çoook anlaşılır olmuş sosda harika kaptım tarifi.deme bu kadar yemek yapan bu pastayı yapamıyor diye olmayınca olmuyor her şeyin bir püfff noktası var...
    Yayınlayınca linkini vereceğim.
    sevgilerimle öptüm:)

    YanıtlaSil
  28. çok lezzetli görünüyor, hem basit,hem çok şık. elinize sağlık

    YanıtlaSil
  29. Harika gorunuyor ellerine sağlık :) artık bende takıpteyım :) selamlar

    YanıtlaSil
  30. Çok güzel görünüyorlar ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  31. Bende buna bayıldımmmm, Harikasın!

    YanıtlaSil
  32. Bende bunlara bayıldımmmm, Harikasın!

    YanıtlaSil
  33. Bende buna bayıldımmmm, Harikasın!

    YanıtlaSil
  34. Bisküvi tek başına çok sade , çikolata sosuda çok ağır bir lezzet fakat böyle bir birleşimmm güzel gözüküyor ellerinize sağlık takipteyimmm :)

    YanıtlaSil
  35. Cok güzel görünüyor uzun zamandir yapmadim ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
  36. Çok leziz görünüyor. Ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  37. uzun zaman oldu yapmayalı bisküili pastadan..Ellerine sağlık, çok hoş görünüyor..

    YanıtlaSil
  38. görüntü şahane tadıda güzel oluyor bu pastanın ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  39. Heeey bu karika bir sey. Cok begendim.

    YanıtlaSil
  40. Adsız28.12.13

    nasıl kestiniz de öyle üçgen gibi görünüyo

    YanıtlaSil
  41. Dikdörtgen bisküvi pastasını verev olarak kesince üçgen parçalar elde ettim..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler