ALLAHIM GÖNLÜMÜZDE OLANI HAKKIMIZDA HAYIRLI EYLE,HAKKIMIZDA HAYIRLI OLANA GÖNLÜMÜZÜ RAZI EYLE …

YOĞURTLU,MAYONEZLİ PATATES SALATASI


 Selamlar arkadaşlar mutlu hafta sonları dilerim hepimize...Kış mevsimi bu sene kendini iyice gösterdi İzmirde günlerdir yağmur yağıyor Allahın izniyle barajlar dolucak susuzluk çekmeyeceğiz İnşaAllah...
Diğer taraftada su basan çok yerler oldu Allah yardımcıları olsun kolaylıklar ihsan eylesin...
Börek için haşladığım patatesler artınca bende salata yaparak değerlendireyim diye düşündüm...
Salata yaparken genelde göz kararı yaparım bu yüzden verdiğim ölçüler göz kararı ölçülerdir...
2 tane ortaboydan biraz küçük haşlanmış  patates
Biberli yeşil zeytin
3 yemek kaşığı tepeleme yoğurt
1/2 yemek kaşığı mayonez
mısır
maydonoz
tuz
Pateteslerin kabuklarını soyup minik minik doğradım,maydonazları ve zeytinleride kestim,haşladığım mısırlarla beraber hepsini karıştırdım....
Bir kasede yoğurt ve mayonezi karıştırdım patatesli karışımıda içine ekledim en son tuzla tatlandırdım...
Kaselere paylaştırıp salataların üzerlerini süsledim...
Şimdilik benden bu kadar selametle kalın...







16 yorum:

  1. Elinize sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  2. elinize sağlık çok güzel görünüyorlar..
    işte kadınlık, pratiklik, eldeki malzemeleri değerlendirmek.. bu karışıma biraz sotelenmiş havuç ve dereotu da eklenince dehşet bir tat oluyor deneyebilirsiniz..
    bu arada İstanbulda da birkaç saattir kuvvetli rüzgarla beraber seller gidiyor..
    size de hayırlı cumalar ve iyi haftasonları dilerim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. tam bana göre olmuş ellerinize sağlık, sunum da çok hoş sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. hımmmmm....nefıs gorunuyorrr..denemelıyım..ama tabıkı gunduz:))

    YanıtlaSil
  5. Çok lezzetli görünüyorlar fotograftan ben tursuda var sandım. ELlerinize saglık gece gece canım çekti valla :)

    YanıtlaSil
  6. ellerinize sağlık cok lezzetli görünüyor

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık ,nefis görünüyor, mutlu haftasonları sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. salata tamamda o kaseler ne şirin şeyler öyle ya bayıldım:)

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık, ne güzel görünüyor, tam yemelik :))

    YanıtlaSil
  10. leziz ve şık görünüyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. Hanifecim ellerine sağlık ..

    YanıtlaSil
  12. ellerine sağlık canım..sevgiler

    YanıtlaSil
  13. görüntü harika tadı da kesin öyledir:) eline sağlık

    YanıtlaSil
  14. Ellerine sağlık.. Çok lezzetli görünüyor.. Bende takipteyim..Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  15. mrhb. hanife iadei ziyarete geldim.siteni çok beğendim. senden çooook tarif alacağım kesin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel görünüyolar kaselerin de çok şekermiş...

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkürler