YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

HEDİYELERİM GELDİ


Hayırlı bir hafta dilerim cümlemize... 
Yarın okullar açılıyor çocuklar ve öğretmenler ders başı yapıcak kısmetse Rabbim evlatlarımızı kazadan beladan muhafaza buyursun zihin açıklığı ihsan eylesin...
Sevgili Büşranın hediye çekilişini ben kazanmışım pek bir mutlu oldum... 
Hediyelerim dün elime ulaştı çok beğendim harika bir hediye paketi yapmış eline sağlık kesene bereket Büşracım teşekkür ederim...






11 yorum:

  1. ayyy ne ciicler onlar öyle, huzurla kullanın...

    YanıtlaSil
  2. aayyy cook guzell...gule gule kullan canımmm

    YanıtlaSil
  3. Büşranın hediyeleri size nasip oldu demek ki :)
    Güle güle kullanın inşallah..

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller... Güzel günlerde kullan inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. o keçeden elmayı hart diye ısırasım geldi:))))
    güle güle iyi günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  6. merhaba ben çaçaron blog ,bloğumun adresi ve içeriği değişti http://neyranca.blogspot.com beklerim...

    YanıtlaSil
  7. güle güle güzel günlerde kullan hayatım gözümüz yok yani :) şaka tabi sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. güle güle kullanın beğenmenize çok sevindim :)) çok severek hazırladım, inşallah en mutlu günlerinizde de kullanırsınız :)

    YanıtlaSil
  9. güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  10. güle güle kullanın, çok güzel görünüyorlar..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler