YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

GÖZLEME NASIL YAPILIR

Kahvaltı sofrası için çayın yanına çok iyi giden bir lezzettir gözleme bazen börekle uğraşmayım ama onun gibi lezzet versin dersek yine aklımıza gelir gözleme...(Pek bir şiirsel oldu)
Geçenlerde sevgili Zelihada görünce uzun zamandan beridir gözleme yapmadığımı farkettim hemen yufkamı alıp gözleme yapımına geçtim...
Nasıl yapmışım bir bakalım...
Yufkayı ortadan ikiye böldüm masanın üzerine yaydım resimdeki gibi yufkanın kenarlarını ortada birleştirdim...
Daha sonra alttan yukarı doğru katladım..Resimler gece çekildiği için malesef pek güzel çıkmadı...

Patates ve çökelekten yufkanın üzerine yaydım elimle patateslerin üzerine hafif bastırdım...
Alttaki yufkayı patateslerin üzerine kapattım... 
Ortadan ikiye kestim yufkanın kenarlarını biraz bastırdımki çevirirken açılmasın..
Yağladım teflon tencerede altı ve üstünü pişirdim...
Afiyet şifa olsun...





16 yorum:

  1. Bu şekilde gözleme yapmak çok pratik olur:)
    Çok güzel bir tarif
    Ellerinize sağlık,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. harika görünüyor ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Mmmm harika canim eline saglik.

    YanıtlaSil
  4. Eline sağlık canım çay vakti yaklaşıyor canımız çekiyor

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık ,nefis görünüyorlar...

    YanıtlaSil
  6. bende cok sık yapıyorum tavada gözleme yı bayagıda kurtarıcı hanıfecım:))

    YanıtlaSil
  7. ohhhh

    misss :)

    eline sağlık

    YanıtlaSil
  8. Yorumun için teşekkür ederim. Gözlemeyi görünce uzun zamandır yapmadığımı fark ettim bende. Ellerine sağlık canım. Nefis görünüyor

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize sağlık çok güzel görünüyorlar :)

    YanıtlaSil
  10. Masallah ne kadar hamaratsiniz! SAyfanizi, sozlerinizi, yemeklerinizi cok begendim, ellerini dert gormesin!

    YanıtlaSil
  11. çok güzel görünüyor :)Şimdi olsa da yesem

    YanıtlaSil
  12. ellerinize sağlık yiyenlere şifa olsun

    YanıtlaSil
  13. Hep kararsız kalmışımdır, katlamayı yaparken. Kenarları kapatmaya çalışıyordum. Çok kolaymış, teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  14. sen nasıl yapıldığını anlattın bende nasıl yenileceğini mi anlatsam :) şu an öğle saati ve ben açım..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. Merhaba, yaptıklarınız harika görünüyor özellikle öğrenci evinde yaşayan benim gibiler için fazlasıyla iştah kabartıcı olduğunu söylemeliyim :) hepsinin tadının nefis olduğu görüntüsünden belli ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  16. ellerinize sağlık bloğuma beklerim
    http://akaree.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler