YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

KAĞIT KEBABI


Selamlar arkadaşlar hepimizin ortak düşüncelerinden biridir akşama ne pişirsem  diye...
Bende sabah olduğunda hatta bir gün önceden düşünürdüm akşama ne yemek yapsam  diye artık kolayını buldum hafta başında yemek listesi yapıyorum böylece her gün ne pişirsem diye düşünmekten kurtuldum..
Bizim evde son zamanlarda sık yapılan yemeklerden biride  kağıt kebabı hem pratik hemde bu şekilde evdekilere sebze yedirebiliyorum..
Sevgili yemek bir aşk bloğundan ilham alarak kendi damak tadımıza göre yaptım... Yapım aşamalarına ve malzemelerine bakalım dilerseniz...
500 gram kuzu eti
3 tane orta boy patates
1veya 2 tane havuç
1 baş kuru soğan
1 yemek kaşığı salça
2 yemek kaşığı zeytinyağ
tuz,kimyon
Etleri kuşbaşı doğradım...Patateslerin kabuklarını soyup doğradım bir kaba aldım... Havucun kabuklarını kazıyıp dilimledim....
Bütün malzemeleri bir kaba alıp harmanladım..
Dört parça yağlı kağıt hazırladım harmanladığım karışımdan yağlı kağıtlara paylaştırdım...Hava almıyacak şekillde yağlı kağıtları  kapattım..
Yağlı kağıtları aliminyum folyo yerine tekrar ikinci bir yağlı kağıtla sardım...
Paketleme işlemi önemli eğer düzgün paket yapılmazsa hava alıcağı için etler pişmez veya yemek kurur artı yemek yanabilir..
Fırında yaklaşık iki saat pişirdim...
Şimdilik benden bu kadar selametle kalın...





13 yorum:

  1. Ellerine sağlık çok lezzetli görünüyor:)

    YanıtlaSil
  2. Bende aynen oyle aksamdan dusunmeye baslayanlardanim :(( kagit kebabini da cok severim... emeklerine saglik....

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel ve lezzetli görünüyor. Ellerine sağlık.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. eline sa[lik bizde cok severiz

    YanıtlaSil
  5. ellerinize sağlık nefis görünüyor, benim de bu akşam için yapmayı düşündüğüm bi yemek oldu. Yalnız 2 saate yakın bi süre pişirdim dediniz yemek bir aşk blogunun sahibi 40-45 dk. kadar pişirmiş acaba ete göre mi değişiyor süre?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz ve yorumlarınız için çok teşekkürler arkadaşlar...Süba arkadaşım ben yemeği ilk kez pişirdiğimde yaklaşık bir saat pişirip fırından almıştım ama pişmemişti o yüzden o gün bu gündür yaklaşık iki saat pişiriyorum...
      Hem etin sertliğinden hemde fırın ısısından kaynaklanıyor olabilir et yanmadan pişsin diye kısık ısıda pişiriyorum...

      Sil
  6. Kendim hiç pişirmedim ama çok severim kağıt kebabını :) Çok lezzetli olur, kuzu etiyle pişen sebzeler. Afiyet olsun.
    Sevgiyle kalın :)

    YanıtlaSil
  7. Eline saglik cok pratik olmus..
    Gercekten harika bir kebaptir, hele bir de ozellikle Malatya Sofrasi'ndan veya bir Malatyalidan yerseniz..
    Orjinalinde biliyosunuzdur 24 saat gibi bir surede hazirlaniyor, o zmn pamuk gibi tel tel oluyor..
    deniycem kesinlikle tesekkurler:)

    YanıtlaSil
  8. oyy et olsunda ne olursa olsun diyenlerdenim bak şimdi öğlede kesin et yemeliyim keşkem senin kağıt kebabını yeseydim :(

    YanıtlaSil
  9. kağıt kebabına bayılırım, bloğunuzda herşey iştah açıcı görünüyor, takipteyim sizi:)

    YanıtlaSil
  10. fırın poşetinde yapsak yine böyle güzel olurmu:)eline saglık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Assortik arkakaşım Fırın poşetindede güzel oluyor ama kağıttaki gibi birebir aynı lezzette olmuyor

      Sil
  11. Ellerine sağlık, güzel görünüyor..
    Benim fırınım, 2 saat içinde hepsini yakar sanırım:(

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler